کد خبر : 1820839 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 10:33 | 16.3K بازدید | 7 دیدگاه

آلابا: کار با پپ عالی بود اما می‌خواهم شکستش دهم

داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، امیدوار است که بتواند با غلبه بر منچسترسیتی راهی دیدار فینال لیگ قهرمانان شود.

آلابا: کار با پپ عالی بود اما می‌خواهم شکستش دهم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری جذاب و دراماتیک موفق شد با غلبه بر چلسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده و راهی دیدار نیمه نهایی شود. 
شاگردان کارلو آنچلوتی سه شنبه‌ هفته آینده برای برگزاری دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شهر منچستر سفر خواهند کرد تا در ورزشگاه اتحاد به مصاف سیتی بروند. 
آلابا که تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست، پیش از این سابقه همکاری با پپ گواردیولا در این باشگاه آلمانی را داشته و حالا باید در این دیدار حساس روبروی مربی سابقش قرار بگیرد.

 

1657623


او در گفتگو با بیلد درباره این بازی و دیدار با پپ گواردیولا گفت:«ما اخیرا با هم در تماس نبوده‌ایم اما دیدار دوباره با پپ بسیار خوب و لذت‌بخش خواهد بود. ما دوران بسیار خوبی را در کنار هم در بایرن سپری کردیم. با این حال این بار تمام تلاشم را برای ناامید کردن او به کار خواهم گرفت.»
این مدافع اتریشی درباره شرایط رئال در لیگ قهرمانان اظهار داشت:« ما باید به خوبی آماده شویم. طبیعتا هدف ما این است که به فینال این رقابت‌ها صعود کنیم و اگر بتوانیم به این بازی برسیم هم می‌خواهیم قهرمان شویم اما قبل از آن دو بازی دشوار برابر حریفی بسیار قدرتمند داریم.»
آلابا با اشاره به نقش مهم کریم بنزما در ترکیب رئال در این فصل اضافه کرد:« بنزما همیشه بازیکنی در کلاس جهانی بوده اما موفق شده که بیش از پیش پیشرفت کند. لواندوفسکی؟ هیچ مدافعی دوست ندارد برابر او به میدان برود.»

دیدگاه‌ها