کد خبر : 1820854 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 12:19 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

دخیا: از انتخاب تن‌هاخ بسیار خوشحال شدم

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، از انتخاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم استقبال کرد.

دخیا: از انتخاب تن‌هاخ بسیار خوشحال شدم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد روز گذشته رسما اعلام کرد که با تن هاخ برای هدایت این تیم در فصل آینده به توافق رسیده و این مربی هلندی به زودی به این تیم ملحق خواهد شد. 
دخیا که از سال 2011 و با نظر مستقیم سر الکس فرگوسن به منچستریونایتد پیوسته حالا قرار است با هفتمین مربی در طول دوران حضورش در اولدترافورد کار کند و مدعی شده که از تصمیم مدیران این باشگاه برای همکاری با این مربی بسیار خوشحال است. 
این دروازه‌بان اسپانیایی در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:« از این که این باشگاه چنین تصمیمی گرفته که همه ما حالا از آن خبر داریم بسیار خوشحال هستم. ما می‌دانیم که او برای آژاکس چه کار کرده و در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان بوده است. او قهرمانی های  بسیاری را با این تیم تجربه کرده و به رشد بسیاری از بازیکنان کمک کرده است. بنابراین من از این همکاری بسیار خوشحال هستم.»

 

1707801


او درباره سبک فوتبال خاص و جذاب این مربی هلندی گفت:« من فکر می‌کنم که او فوتبال بسیار خوبی را بازی می‌کند. حالا ما باید روی چند دیدار آخر در این فصل تمرکز کنیم اما از این اتفاق هیجان‌زده و خوشحال هستیم. با این حال باید تمرکزمان را روی بازی با آرسنال و تلاش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول قرار دهیم اما این که می‌دانیم او در حال تماشای بازی ماست بسیار خوب است. ما ‌بی‌صبرانه منتظر کار با او هستیم.»
دخیا با اشاره به اهمیت بازی حساس برابر آرسنال اضافه کرد:« البته که تمرکز ما در حال حاضر روی آرسنال است. این یک فینال برای ماست و ما باید سه امتیاز آن را به دست آوریم، در غیر این صورت کار ما برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول تمام است. باید تمرکز کنیم و در این بازی پیروز شویم.»

دیدگاه‌ها