کد خبر : 1820866 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 13:22 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

آرائوخو یک هفته تا ده روز

مصدومیت مدافع بارسا؛ غایب در بازی یکشنبه شب

مصدومیت رونالد آرائوخو چندان جدی نیست ولی به بازی یکشنبه برابر رایووایکانو نخواهد رسید. سه مدافع دیگر بارسا اما مشکلی برای این بازی نخواهند داشت.

مصدومیت مدافع بارسا؛ غایب در بازی یکشنبه شب

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین سوسیداد به یک پیروزی ارزشمند دست یافت. گل نیمه نخست امریک اوبامیانگ کافی بود تا بارسلونا از سن سباستین با سه امتیاز خارج شود. این پیروزی برای بازگشت بارسا به رتبه دوم لالیگا اهمیت زیادی داشت و این تیم را به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر کرد. همچنین رئال حالا تحت هیچ شرایطی روز یکشنبه قهرمان نخواهد شد و بارسا حتی اگر به رایو ببازد نیز رئال باید شنبه هفته بعد اسپانیول را شکست دهد.

1707914

 

1707916

 

در جریان این بازی، رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای ارزشمند بارسا دچار مصدومیت زانوی پای چپ شد. او نتوانست بازی را به پایان برساند و جای خود را به اریک گارسیا داد.

1707915

 

 تصویر آرائوخو در حالی که کیسه یخ روی زانوی خود گذاشته بود، نگرانی ها را افزایش داد ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، مصدومیت او جدی نیست و دچار شکستگی نشده است. تصور می شود او بین یک هفته تا 10 روز نتواند بارسا را همراهی کند و سپس مهیای بازی خواهد شد. فعلا او به طور قطع بازی یکشنبه برابر رایو را از دست خواهد داد.

در این بازی جرارد پیکه، دنی آلوز و جوردی آلبا نیز مصدوم شدند ولی به نظر نمی رسد مشکلی برای بازی برابر رایو داشته باشند.

دیدگاه‌ها