کد خبر : 1820909 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 18:15 | 16.2K بازدید | 7 دیدگاه

با عبور از اتفاق تلخ؛ رونالدو آماده بازی با آرسنال

کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد، پس از غیبت در دیدار برابر لیورپول، آماده است تا در بازی مقابل آرسنال برای تیمش به میدان برود.

با عبور از اتفاق تلخ؛ رونالدو آماده بازی با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو چند روز قبل اعلام کرد که یکی از فرزندان دوقلویش پس از تولد از دنیا رفته و تنها دخترش در سلامت کامل به دنیا آمده است. 
این بازیکن 37 ساله در فاصله یک روز تا برگزاری بازی یونایتد برابر لیورپول این خبر را اعلام کرد و پس از آن نیز این باشگاه تصمیم گرفت در جریان بازی برابر این رقیب سنتی از او در ترکیب تیمش استفاده نکند تا رونالدو فرصت حضور در کنار خانواده‌اش در  این شرایط سخت را داشته باشد. 
شیاطین سرخ در غیاب این مهاجم پرتغالی در آنفیلد به مصاف لیورپول رفتند و در نهایت با نتیجه تحقیرآمیز 0-4 برابر این تیم شکست خوردند. 

 

1705968


رونالدو پس از انتشار تصویری که نشان می‌داد به همراه جورجینا رودریگز، همسرش، و همچنین دختر تازه متولد شده به خانه برگشته، روز گذشته بار دیگر به تمرینات یونایتد اضافه شد تا سایر هم تیمی‌هایش را همراهی کند. 
امروز نیز رالف رانگنیک اعلام کرد که این بازیکن آماده است تا در دیدار برابر آرسنال تیمش را همراهی کند. او به خبرنگاران گفت:« رونالدو بار دیگر در دسترس ما قرار دارد. او حالا با ما تمرین می‌کند.»
این در حالی است که دیدار برابر آرسنال از اهمیت بسیار خاص و ویژه‌ای برخوردار است. چرا که هر دو تیم در تلاش هستند تا با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول رده‌بندی، سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورند.
یونایتد در حال حاضر با 54 امتیاز از 33 بازی در جایگاه ششم ایستاده و آرسنال با 57 امتیاز از 32 بازی در رده پنجم قرار دارد و سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است.

دیدگاه‌ها