کد خبر : 1820784 | 01 اردیبهشت 1401 ساعت 15:25 | 50.5K بازدید | 12 دیدگاه

ممنون آنفیلد؛تشکر ویژه رونالدو ازهواداران لیورپول(عکس)

کریستیانو رونالدو امروز با انتشار پستی اینستاگرامی از حرکت تحسین‌برانگیز هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو سه‌شنبه شب و در جریان بازی لیورپول و منچستریونایتد که در آنفیلد برگزار شد و با پیروزی 0-4 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید؛ حضور نداشت. 
این بازیکن پرتغالی دو روز قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که فرزند پسری که جورجینا رودریگز، همسرش، باردار بوده از دنیا رفته و هرچند دخترش سالم است اما همه آنها از اتفاقی که رخ داده بسیار ناراحت و غمگین هستند. 

1707280


باشگاه منچستریونایتد نیز در فاصله چند ساعت تا آغاز بازی اعلام کرد که این بازیکن به دلیل شرایط خاصی که در آن قرار دارد در دیدار برابر لیورپول حاضر نخواهد بود. 
در دقیقه هفتم بازی شب گذشته بود که هواداران لیورپول واکنشی قابل تحسین به این اتفاق نشان دادند. آن‌ها ایستاده اقدام به تشویق این بازیکن پرتغالی کردند و فریادهای «تو هرگز تنها قدم نخواهی زد» در سراسر ورزشگاه آنفیلد طنین انداز شد. 
 

روز گذشته الما، خواهر رونالدو، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از این اتفاق تشکر کرد و نوشت:« به‌خاطر این کار از تو ممنون هستیم لیورپول. کاری را که شما امروز انجام دادید هرگز فراموش نخواهیم کرد.»
کاتیا، خواهر دیگر این بازیکن پرتغالی، نیز اقدام هواداران لیورپول را فراتر از دنیای فوتبال توصیف کرد و دولورس آویرو، مادر رونالدو، هم با انتشار پستی از انجیل نوشت:«با تمام وجود به خدا اعتماد کنید و به دانش خودتان تکیه نکنید. در تمامی مسیرها او را در نظر داشته باشید و او شما را در راهتان هدایت خواهد کرد.»

1707803

 

ساعتی پیش کریستیانو نیز با انتشار ویدیویی از تشویق حاضران در آنفیلد در صفحه اینستاگرام خود، به تشکر از هواداران لیورپول پرداخت و نوشت:« یک دنیا، یک ورزش، یک خانواده جهانی. متشکرم آنفیلد. من و خانواده‌ام هرگز این لحظه احترام و شفقت را فراموش نخواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها