کد خبر : 1820914 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 18:44 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین تلاش جانشین ژاوی برای بقا در لیگ قهرمانان

السد قطر که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد، فردا شب برای زنده نگه داشتن آخرین شانس بقا در این تورنمنت تلاش خواهد کرد.

آخرین تلاش جانشین ژاوی برای بقا در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه" بعد از رضایت دادن سران السد به جدایی ژاوی از این تیم و پیوستنش به بارسلونا، قابل پیش‌بینی بود که این تیم با چالش‌های جدی‌ای رو‌به‌رو شود. با این حال، پس از پیوستن خاوی گراسیا به این تیم، انتظار می‌رفت پروژه السد با قوت سابق پیش رود.
قهرمانی السدی‌ها در لیگ ستارگان قطر نیز موید همین موضوع بود اما با شروع لیگ قهرمانان، اوضاع به کلی متفاوت شد و شاگردان گراسیا، بسیار پایین‌تر از انتظارات بازی کردند.
آنها که شروع ناامیدکننده‌ای داشتند و در گام اول برابر نسف قارشی متوقف شده بودند، در دومین بازی هم برابر تیم تازه‌وارد الفیصلی شکست خوردند. پیروزی پرگل این تیم برابر الوحدات اردن امید‌ها را برای برگشت این قدرت بزرگ فوتبال قطر زنده کرد، اما در دور برگشت رقابت‌ها برابر همین تیم با نتیجه 1-3 شکست خوردند تا مجددا کار به اما و اگر بکشد.
السدی‌ها در حالی فردا شب برابر نسف قارشی ازبکستان قرار می‌گیرند که در جدول رده‌بندی، پایین‌تر از الفیصلی 8 امتیازی و نسف 5 امتیازی، با 4 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند و تنها در حالتی به دور بعد صعود می‌کنند که در دو مسابقه پیش رو برنده شده و با ده امتیاز، در صورت لغزش الفیصلی برابر وحدات اردن، به عنوان تیم اول و یا به عنوان یکی از سه تیمِ برتر دوم دست پیدا کند.
خاوی گراسیا که با روزمه قوی هدایت تیم‌های مطرحی چون مالاگا، اوساسونا، واتفورد و والنسیا پا به قطر گذاشته است، به خوبی می‌داند که نه صبر مدیران باشگاه‌های قطری به مانند باشگاه‌های اروپایی است و نه او وجهه و کاریزمای ژاوی را دارد. بنابراین تلاش می‌کند تا فردا تیمش را با بهترین تدارک ممکن وارد زمین کند.

دیدگاه‌ها