کد خبر : 1820931 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 20:35 | 8.8K بازدید | 7 دیدگاه

سلمانی و علی‌محمدی به جای ریگی و سجاد؛

یازده مرد منتخب نویدکیا برای حفظ شانس صعود

محرم نویدکیا ترکیب یازده نفره تیمش برای مصاف با پاختاکور را اعلام کرد.

 یازده مرد منتخب نویدکیا برای حفظ شانس صعود

به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس نفرات زیر از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان در چارچوب دور پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم به مصاف هم می‌روند:
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمدنژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد کریمی، جلال‌الدین علی‌محمدی، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

محرم نویدکیا در این مسابقه مطابق انتظار تغییری در ترکیب خط دفاعی و دروازه‌اش ایجاد نکرده ولی در خط میانی شاهد تغییرات قابل توجهی هستیم که با بیرون رفتن مسعود ریگی از ترکیب اصلی و حضور جلال‌الدین علی‌محمدی و یاسین سلمانی همراه شده است. با این وصف محمد کریمی، علی‌محمدی و یاسین سلمانی سه بازیکن میانی تیم در شرایطی هستند که سروش رفیعی برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.

در خط هجومی هم کادر فنی سپاهان با بیرون گذاشتن سجاد شهباززاده اینبار فرصت را برای حضور ثابت شهریار مغانلو فراهم کرده است. در کنار شهریار نیز مانند بازی گذشته فرشاد احمدزاده به عنوان وینگر چپ بازی خواهد کرد و محمدرضا حسینی هم در پست وینگر راست پس از گل زیبایی که در دیدار رفت برابر پاختاکور به ثمر رساند، به دنبال ثبت دومین گل خود خواهد بود.

سپاهان برای صعود به مرحله بعدی و حفظ شانس صعودش باید حتما در این مسابقه با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.

دیدگاه‌ها