کد خبر : 1820934 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 20:45 | 5.3K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید این تیم تمام تلاشش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به کار می‌گیرد.

آرتتا: برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز شنبه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات میزبان منچستریونایتد است. 
توپچی‌ها در حال حاضر با دو امتیاز بیشتر و البته یک بازی کمتر از یونایتد در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند و شیاطین سرخ در رده ششم به دنبال رسیدن به این تیم هستند، همین باعث شده که این بازی از اهمیت ویژه‌ای برای هر دو تیم برخوردار باشد. 
آرتتا در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره تلاش تیمش برای کنار زدن از کورس رقابت برای کسب جایگاه چهارم گفت:« من فکر می‌کنم هنوز اتفاقات بسیار و فراز و نشیب‌های زیادی در راه است. این کاری است که ما باید انجام دهیم، خوب بازی کنیم و فردا نمایش درخشانی داشته باشیم تا شایسته کسب سه امتیاز و پیروزی در دیداری باشیم که فکر می‌کنم بازی سختی خواهد بود.»

 

1644728


این مربی اسپانیایی درباره انتخاب تن‌هاخ به عنوان سرمربی جدید یونایتد اظهار داشت:« فکر می‌کنم او در طول این چند سال عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشته و خصوصا سبک بازی تیم‌ها او بسیار خوب بوده است. این تصمیمی بوده که منچستریونایتد گرفته و حرف بیشتری در این باره ندارم که بزنم.»
او درباره انگیزه تیمش برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول اضافه کرد:« من درباره گزینه‌هایی که پیش روی ما قرار دارد بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم. ما باید شانس خودمان را امتحان کنیم و تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت که به این هدف دست پیدا کنیم.»
سرمربی آرسنال درباره اتفاق دردناکی که برای کریستیانو رونالدو رخ داده گفت:« فکر نمی‌کنم اجازه صحبت درباره این موضوع را داشته باشم چون تا زمانی که آن را تجربه نکرده باشید متوجه دردی که طرف مقابل احساس کرده نمی‌شوید. فکر می‌کنم همدردی این کشور و این لیگ و اتفاقی که در آنفیلد رخ داد استثنایی بود. من افتخار می‌کنم که در لیگی حضور دارم که افراد می‌توانند برای ورزش و چنین اتفاقاتی ارزش قائل باشند.»

دیدگاه‌ها