کد خبر : 1820936 | 02 اردیبهشت 1401 ساعت 20:54 | 38K بازدید | 6 دیدگاه

بی‌چون و چرا ببر و منتظر لغزش رقبا باش؛

سپاهان با این شرایط صعود می‌کنند

هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی مقابل پاختاکور یعنی پایان امیدهای سپاهان برای صعود از گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا.

سپاهان با این شرایط صعود می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، پیش از هر اما و اگری باید به این موضوع اشاره کرد که طلایی‌پوشان اصفهانی تنها در صورت پیروزی در دو بازی باقی‌‎مانده شانس صعود به مرحله بعدی را پیدا می‌کنند. در واقع سپاهان با توجه به متحمل شدن دو شکست مقابل الدحیل و سپس التعاون و تساوی در دیدار برگشت مقابل نماینده عربستان حالا با 4 امتیاز پشت سر نماینده‌های قطر و عربستان با 9 و 7 امتیاز قرار گرفته و علاوه بر اینکه خودش دیگر جای اشتباه ندارد، باید منتظر لغزش حریفانش باشد.

اگر امشب سپاهان موفق به شکست پاختاکور شود و التعاون هم الدحیل را از پیش رو بردارد، بار دیگر سرنوشت صعود به دستان سپاهان خواهد افتاد و آنها با پیروزی در هفته پایانی مقابل الدحیل و شاگردان کرسپو می‌توانند حتی امیدوار به کسب رتبه اول گروه باشند.

اما اگر امشب و پس از مصاف سپاهان مقابل پاختاکور الدحیل مقابل التعاون به برتری برسد، نماینده قطر صعود خود را قطعی خواهد کرد و سپاهان علاوه بر پیروزی مقابل پاختاکور و الدحیل در هفته آخر، باید امیدوار باشد که پاختاکور از التعاون امتیاز بگیرد تا سپاهان در رتبه دوم جدول و بالاتر از نماینده عربستان قرار بگیرد. (اگر امتیاز سپاهان با التعاون در روز آخر برابر شود تیمی صعود می‌‍کند که عملکرد بهتری در دو بازی مستقیم رفت و برگشت داشته و این یعنی صعود التعاون).
احتمال دیگری هم وجود دارد و آن هم تساوی الدحیل و التعاون است که بار دیگر در صورت پیروزی طلایی پوشان شانس صعود بازخواهد گشت. در این حالت سپاهان علاوه بر شکست پاختاکور، باید هفته آخر الدحیل را با نتیجه بهتر از (1-0) شکست دهد تا کار به اما و اگر کشیده نشود ولی اگر سپاهان 1-0 پیروز شد باید پاختاکور از التعاون امتیاز بگیرد تا سپاهان بتواند صعود کند. 
مصاف سپاهان و پاختاکور از ساعت 21:45 دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده و با سوت تیمی داوری از ژاپن آغاز می‌شود و باید دید شاگردان نویدکیا آیا می‌توانند با پیروزی مقابل نماینده ازبکستان همچنان شانس خودشان را برای صعود حفظ کنند یا ...

دیدگاه‌ها