کد خبر : 1820962 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 02:49 | 98.3K بازدید | 7 دیدگاه

کار صعود سپاهان سخت شد؛

کامبک دیوانه‌وار الدحیل برابر حریف عربستانی

شاگردان کرسپو توانستند با کسب پیروزی در برابر التعاون صعود خود به مرحله‌ی حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند.

کامبک دیوانه‌وار الدحیل برابر حریف عربستانی

به گزارش "ورزش سه" بعد از برتری 2-1 سپاهان برابر پاختاکور، دومین مسابقه از هفته‌ی پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم میان الدحیل قطر و التعاون عربستان برگزار شد و این مسابقه دقایقی قبل به پایان رسید؛ مسابقه‌ای که نتیجه‌ی آن تاثیر بسیاری در مسیر صعود سپاهان به مرحله‌ی حذفی داشت.

کریم بوضیاف خیلی زود توانست قرمزپوشان الدحیل را پیش بیندازد و در دقیقه 10 گل اول بازی را به ثمر رساند؛ اما التعاونی‌ها در فاصله 4 دقیقه و با درخشش تاوامبا و الامیری از شکست پیروزی ساختند و بازی 2-1 به سود حریف عربستانی شد. این پایان کار دو تیم در نیمه‌ی نخست نبود و با درخشش دوباره‌ی تاوامبا، گل سوم به سود التعاون به ثبت رسید تا نیمه‌ی اول با شکست 3-1 الدحیل به پایان برسد.

 

1708069

 

اما نیمه‌ی دوم به شکلی فوق‌العاده حساس و جذاب دنبال شد و الدحیلی‌ها که از همان دقیقه نخست نیمه شروع به حمله روی دروازه‌ی التعاون کردند، سرانجام در دقیقه 58 به گل دوم دست پیدا کردند و جونیور روی پاس معز علی اختلاف را به حداقل رساند؛ ایستادگی خط دفاعی التعاون باعث شد تا بازی تا دقیقه 84 با همان برتری 3-2 التعاون دنبال شود.

6 دقیقه پایانی مسابقه در اوج جذابیت و حساسیت سپری شد و ابتدا جونیور از روی نقطه‌ی پنالتی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و کامبک شاگردان کرسپو در دقیقه 89 تکمیل شد و معز علی توانست گل چهارم تیمش را به ثمر برساند تا الدحیل به پیروزی ارزشمند برابر حریف عربستانی دست پیدا کند.

 

1708070

 

با 3 امتیاز امشب که با یک کامبک فوق‌العاده به دست آمد، الدحیل قطر 12 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین به مرحله‌ی حذفی صعود کرد؛ التعاون و سپاهان نیز هر دو 7 امتیازی هستند و حریف عربستانی به دلیل پیروزی در بازی رودررو در موقعیت دوم جدول قرار دارد.

در هفته‌ی پایانی سپاهان برابر الدحیل قرار می‌گیرد و التعاون به مصاف پاختاکور می‌رود که طلایی‌پوشان سپاهان برای صعود باید ضمن کسب نتیجه برابر الدحیل، نظاره‌گر مصاف التعاون و پاختاکور باشند تا سرنوشت‌شان برای صعود به مرحله‌ی حذفی مشخص شود.

 

1708068

 

1708071

دیدگاه‌ها