کد خبر : 1820965 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 03:19 | 54.4K بازدید | 1 دیدگاه

نجات 100 هزار دلاری شاه عباسی (عکس)

مدافع فولاد با یک حرکت زیبا دروازه تیمش در دقایق پایانی بازی با الغرافه را نجات داد تا صعود سرخ پوشان زودتر از پایان دور گروهی قطعی شود.

نجات 100 هزار دلاری شاه عباسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولادی ها فصل گذشته با وجود حضور در گروهی سخت، بازی های خوبی در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دادند. آنها در پایان اما نتوانستند جواز صعود از گروه را کسب کنند و با دست خالی به اهواز برگشتند. شاگردان نکونام در جبران این ناکامی، امسال حساب شده تر ظاهر شده و یک بازی پیش از پایان دور گروهی صعود خود را قطعی کردند.

در یکی از بازی های شب پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فولاد و الغرافه از ساعت 00:45 به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. شیمبا خیلی زود (دقیقه 15) دروازه الغرافه را باز کرد تا شاگردان استراماچونی طی 75 دقیقه باقی مانده برای جبران حمله کنند.

فولاد تا آخرین لحظه مقابل حملات حریف ایستادگی و از تک گل خود محافظت کرد تا با 11 امتیاز، پیش از برگزاری بازی های شب پایانی، جواز صعود به دور بعد را کسب کرده و صد هزار دلار پاداش صعود AFC را هم به جیب بزند.

 

1708082

 

در کنار شیمبا (زننده تک گل فولاد) و گردان که چند سیو خوب داشت، سینا شاه عباسی با نجات دروازه تیمش در دقایق پایانی، یکی از مهمترین ارکان کسب این سه امتیاز بسیار مهم بود. در دقیقه 85 و در حالی که الغرافه برای رسیدن به گل به آب و آتش زده، نجات بزرگ شاه عباسی را شاهد بودیم. حرکت انفجاری بازیکن الغرافه و پاس ناگهانی او به دهانه دروازه، موقعیت شوتزنی برای گانهی در برابر دروازه خالی را فراهم کرد. مهاجم قطری ها بی درنگ به توپ ضربه زد ولی در همین حین، مدافع جوان فولاد از راه رسید و با یک تکل بلند، توپ را از روی خط دروازه دور کرد.

شاه عباسی فصل گذشته با نظر نکونام از داماش به فولاد اضافه شد و تیر ماه سال 1400 اولین بازی اش در لیگ برتر را برای این تیم انجام داد. در فاصله کمتر از یک سال از اولین بازی در لیگ برتر، مدافع جوان فولاد به یکی از ارکان مهم خط دفاعی تیمش در بازی های حساس ACL تبدیل شده و حرکت دیدنی اش در بازی با الغرافه، پاسخی بود که او به اعتماد سرمربی تیم داد.

دیدگاه‌ها