کد خبر : 1820983 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 10:50 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: اگر به تاتنهام گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی، باید برای اولین بار پس از جدایی از تاتنهام به مصاف این تیم برود.

اریکسن: اگر به تاتنهام گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد شنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان تاتنهام است. 
این دیداری خاطره‌انگیز برای کریستین اریکسن است که پیش از این هفت سال را با پیراهن این تیم به میدان رفت و پس از آن نیز با آنتونیو کونته، سرمربی فعلی این تیم، در اینتر همکاری کرد. 
اریکسن در گفتگو با جیمی ردنپ در اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« من نمی‌توانم صبر کنم. این بازی بسیار خاصی خواهد بود. اول از همه بازگشت به فوتبال و سپس رویارویی با این تیم حس بسیار خاصی برای من دارد. من بدون شک بی‌صبرانه در انتظار بازی روز شنبه هستم.»

 

1701773


این هافبک دانمارکی در پاسخ به این سوال ردنپ که آیا در صورت گلزنی به تیم سابقش خوشحالی خواهد کرد یا خیر گفت:« احتمالا نه!»
ستاره سابق اینتر درباره این موضوع که آیا بازگشت به فوتبال خطری برایش به همراه نداشته اضافه کرد:« اگر هر ریسکی برای من وجود داشت هرگز حاضر نمی‌شدم که چنین کاری را انجام دهم. آنها همه تست‌های مورد نیاز را انجام دادند. من سه ماه هیچ فعالیتی نداشتم و فقط سعی کردم در کنار خودم و خانواده‌ام باشم.»
او با اشاره به شرایط سختی که سپری کرده ادامه داد:« من در بیمارستان به پرستارها گفتم کفشم را بگیرند چون دیگر نیازی به آنها نخواهم داشت اما دو روز بعد نظرم را عوض کردم چون پزشکی آمد و گفت که مشکل من چیست و هیچ محدودیتی نخواهم داشت و این اتفاق باعث شد که شرایط من به صورت کلی تغییر کند.»

دیدگاه‌ها