کد خبر : 1820988 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 11:17 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

تردید رانگینک درباره یونایتد: قرارداد مهم نیست

رالف رانگینک، سرمربی موقت منچستریونایتد، از ادامه حضور در این تیم چندان مطمئن نیست.

تردید رانگینک درباره یونایتد: قرارداد مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد روز پنج‌شنبه رسما اعلام کرد که اریک تن‌هاخ از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت تا رانگنیک روزهای پایانی حضورش روی نیمکت این تیم را سپری کند. 
این مربی آلمانی پس از برکناری اوله گونار سولسشر از هدایت شیاطین سرخ، به عنوان سرمربی موقت هدایت این تیم را برعهده گرفته بود. 
از همان ابتدا اعلام شد که رانگنیک قرار است پس از مشخص شدن سرمربی دائمی برای فصل آینده، پست مشاوره را در این باشگاه برعهده بگیرد و این موضوع در قراردادی که بین طرفین به امضا رسید نیز قید شده است. 
اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط سخت کار در اولدترافورد نظر این مربی آلمانی را تغییر داده و باعث شده که او جوانب دیگری را نیز در نظر بگیرد. 

 

1707503


رانگنیک درباره احتمال حضورش در این باشگاه در نقش مشاور به خبرنگاران گفت:« ما پیش از این روی پست مشاوره به توافق رسیده بودیم اما در آخر مسئله چیزی که روی کاغذ نوشته شده و توافق صورت گرفته نیست، چیزی که واقعا اهمیت دارد اتفاقی است که در زندگی روزمره رخ می‌دهد. این چیزی است که اهمیت دارد.»
او با اشاره به اهمیت نظر اریک تن‌هاخ در این باره اضافه کرد:« ما باید شرایط او را هم در نظر بگیریم. باید ببینیم که آیا او اصولا علاقه‌ای به صحبت با کسی مثل من دارد یا خیر. آیا او دوست دارد رابطه نزدیکی با من شکل دهد؟ و این مسائلی است که ما هنوز هیچ صحبتی درباره آنها انجام نداده‌ایم. این برای من باعث نگرانی نیست اما باید دید که آیا تن‌هاخ و مدیران یونایتد علاقه‌ای به دانستن نظرات من دارند یا خیر.»

دیدگاه‌ها