کد خبر : 1821005 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 13:44 | 7.4K بازدید | 3 دیدگاه

با کمی گلایه خطاب به مدیرعامل آلومینیوم

سیف‌الله‌پور: بیایید آزادی را با هم پر کنیم

روز گذشته مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد که دیدار پایانی حذفی بین این تیم و نساجی با حضور 25 هزار تماشاگر برگزار می شود و برای هر یک از تماشاگران دو تیم 12500 صندلی در نظر گرفته است.

سیف‌الله‌پور: بیایید آزادی را با هم پر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، این اظهار نظر انتقاد ایزد سیف الله پور مدیر عامل باشگاه نساجی را به همراه داشت و او خطاب به همتای خود در باشگاه آلومینیوم اراک گفت: در حالی که هنوز جلسه‌ای در سازمان لیگ یا شورای تامین استانداری تهران تشکیل نشده، واقعاً نمی‌دانیم چطور جناب مدیرعامل آلومینیوم پیش‌دستی می‌کند و از خودش تعیین ظرفیت می‌کند. فینال جام حذفی هیچ فرقی با دربی ندارد، این بازی متعلق به همه فوتبالدوستان است و همه باید از تماشای این بازی لذت ببرند. موضوع ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه، مربوط به شرایط قرمز بود اما در حال حاضر وضع کشور عادی است و مشکلی وجود ندارد‌. به همین منظور این انتظار می‌رود که ظرفیت حداکثری را در بازی فینال به هر دو تیم اختصاص دهند‌.

وی با اشاره به اینکه دیدار تیم ملی با لبنان هم با توجه به اینکه وضعیت مشهد، سفید نبود اما با ظرفیت حداکثری هواداران روبرو بود، ادامه داد: واقعاً حضور باشکوه و زیبایی بود و به جذابیت فوتبال و همچنین نشاط اجتماعی افزود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه شایسته است بازی نساجی و آلومینیوم نیز با ظرفیت حداکثری حضور هوادار برگزار شود، افزود: از باشگاه آلومینیوم هم تقاضا داریم که همان‌طور در بحث تغییر محل برگزاری فینال با ما همصدا بودند، در این بخش نیز برای کمک به زیباتر و مهیج‌تر شدن بازی فینال، ظرفیت حداکثری حضور هواداران‌شان را خواستار شوند. مطمئن باشید مردم خوب استان مرکزی و طرفداران تیم آلومینیوم هم می‌توانند این ظرفیت را پر کنند.

سیف‌الله‌پور درباره خبری مبنی بر احتمال رایگان شدن بلیط‌‌های تیم آلومینیوم از سوی این باشگاه گفت: این مسئله مغایر ‌دستورالعمل‌هاست و در بازی‌های قبل ما نیز چنین قصدی را داشتیم اما به این ترتیب متاسفانه بسیاری از افرادی که واکسن نزده‌اند هم می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

وی در ادامه ضمن تشکر از استاندار، معاونین، نمایندگان مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندار و مجموعه مدیران شهری خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بی‌سابقه‌ای در استان مازندران و شمال کشور صورت گرفته و کل مردم و مسئولین یکدل و یکصدا روز چهارشنبه برای گرفتن جام بپا خواسته‌اند و امیدواریم این اتفاق مبارک که همزمان با سالروز روزهای سخت صعود نساجی به لیگ برتر است، به زیبایی رقم بخورد. اختصاص خط ویژه قطار در کنار اتوبوس‌ها کمک زیادی می‌تواند برای جابجایی‌ها بکند و از مسئولان ذی‌ربط تقاضا داریم در این زمینه نیز یاری‌گر مردم شریف استان مازندران باشند.

دیدگاه‌ها