کد خبر : 1821006 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 13:31 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیامد خشونت بی‌پایان بازی فولاد الغرافه

داور ژاپنی کارت‌هایش را حراج کرد

داور ژاپنی بازی الغرافه و فولاد در مجموع دوازده بار از کارت‌هایش استفاده کرد که یک رکورد عجیب به حساب می‌آید.

داور ژاپنی کارت‌هایش را حراج کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در پنجمین دیدارش در مرحله گروهی به مصاف الغرافه قطر رفت. این مسابقه از همان دقایق ابتدایی با خطاهای عجیب و غریب بازیکنان الغرافه آغاز شد. زردپوشان قطری که مشخص بود از باخت سنگین هشت‌گله هفته پیش هنوز عصبی هستند تکل‌های خشنی روی پای فولادی‌ها می‌زدند.

البته در ادامه بازی بازیکنان فولاد نیز خطاهایی انجام دادند که داور ژاپنی هیچ مماشاتی در قضاوت آنها نداشت و فولادی‌ها را نیز با کارت زرد جریمه کرد. ابتدا احمد علاءالدین در دقیقه ده کارت گرفت و سپس گابریل پیرس در دقیقه ۲۳ با کارت زرد جریمه شد. پس از آن نوبت فولادی‌ها بود که از داور اخطار بگیرند و آرش رضاوند و محمدرضا عباسی در فاصله ۴ دقیقه با کارت جریمه شدند. در این نیمه تمیم از الغرافه نیز کارت گرفت تا در ۴۵ دقیقه نخست ریوجی ساتو پنج بار از کارت‌هایش استفاده کرده باشد.

در نیمه دوم علیرضا کوشکی با تکلی که زد در دقیقه ۶۶ کارت زرد گرفت و باقی کارت‌هایی که داور نشان داد در یازده دقیقه وقت‌های تلف شده بود. مصطفی عصام و همام احمد پیش از آغاز درگیری با خطاهای خشن‌شان کارت گرفتند و پس از دقیقه ۷+۹۰ که درگیری پیش آمد داور بازی از کارت قرمز خود نیز استفاده کرد.

داور تا لحظات پایانی از کارت‌های خود استفاده می‌کرد و پس از درگیری نجاریان با المختار، مدافع فولاد کارت زرد گرفت و مهدی المختار که به صورت نجاریان با سر کوبیده بود اخراج شد. در لحظات پایانی بازی نیز سینا مریدی کارت زرد گرفت و بعد از آن در دقیقه ۱۱+۹۰ گابریل پیرس با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شدند تا شاگردان استراماچونی ۹نفره بازی را به پایان برسانند.

در این مسابقه داور ده کارت زرد نشان داد که سهم هر تیم پنج کارت بود و دو یار الغرافه نیز کارت قرمز گرفتند. این بازی خشن و درگیری‌های پیش آمده می‌تواند واکنش AFC را نیز به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها