کد خبر : 1821012 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 14:20 | 9.6K بازدید | 13 دیدگاه

مورد عجیب ستاره جوان بارسا

بازگشت آنسو فاتی بازهم به تاخیر افتاد؟

شرایط ستاره جوان بارسلونا برای بازی فردا مشخص نیست و به نظر هنوز تایید پزشکان را به دست نیاورده است.

بازگشت آنسو فاتی بازهم به تاخیر افتاد؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل جاری نیز برای آنسو فاتی کابوس وار سپری شده است. همچنان بازی کردن او با ریسک همراه است و پزشکان برای دادن مجوز بازی به وی تردیدهایی جدی دارند. بارسا فردا بازی عقب افتاده خود را باید برابر رایووایکانو انجام دهد ولی به احتمال زیاد فاتی در فهرست تیم جایی نخواهد داشت. او سه ماه پیش به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله دو سر ران، بازی با سلتا را نیمه کاره رها کرد و هنوز نتوانسته به طور کامل ریکاوری کند. 

1685651

 

هرچند خود بازیکن اعتقاد دارد که کاملا بهبود پیدا کرده ولی در بارسلونا هنوز در این مورد تردید دارند. فاتی فصل جاری دو بار مصدوم شده و این مصدومیت ها تنها چند هفته پس از ریکاوری کامل او رخ داده اند. در آخرین مصدومیت، فاتی ترجیح داد جراحی نکند و به فیزیوتراپی بپردازد ولی در شرایطی که بارسا شش بازی دیگر باید در لالیگا برگزار کند، هنوز مشخص نیست که بار دیگر او را در میادین خواهیم دید یا او باید تا فصل بعد صبر کند.  

1708157

 

فعلا همه چیز حکایت از این دارد که او اگر در فهرست بازی با رایو قرار نداشته باشد، هفته بعد برابر مایورکا به شرایط بازی خواهد رسید. بارسا در هفته های پایانی به دنبال قطعی کردن رتبه دوم خود و حضور در سوپرکاپ فصل بعد اسپانیاست و باید دید فاتی در این راه کمکی خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها