کد خبر : 1821027 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 16:02 | 12.5K بازدید | 11 دیدگاه

فصل بعد باید برای قهرمانی تلاش کنیم

ژاوی: لاپورتا خوشبین است ولی قهرمانی غیرممکن شده

ژاوی هرناندز دیگر امیدی به قهرمانی ندارد چرا که رئال از 5 بازی خود تنها به 4 امتیاز برای قطعی کردن رتبه نخست نیاز دارد.

ژاوی: لاپورتا خوشبین است ولی قهرمانی غیرممکن شده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ میزبان رایووایکانو است. یک بازی عقب افتاده که آبی اناری‌ها می توانند با پیروزی در آن جایگاه دومی خود را مستحکم تر کنند. بارسا پس از دو شکست از آینتراخت و کادیز، پنجشنبه شب توانست در زمین سوسیداد با یک گل پیروز شود و روحیه از دست رفته را برگرداند.

1707881

 

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« این یک فرصت طلایی است تا رتبه دوم را تثبیت کنیم. رایو حریف سختی است و مربی بسیار خوب و شجاعی دارند. این دیداری است که باید در آن شخصیت خود را نشان دهیم. باید در فاز حمله بهتر کار کنیم و از موقعیت ها بهترین استفاده را ببریم. پیروزی قدم بلندی خواهد بود برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان.»

مصدومیت پیکه برابر سوسیداد:« افسوس که بار دیگر مصدوم شد و باید دید شرایطش چطور پیش خواهد رفت. دو سه ماه است که چندان روی فرم نیست و باید این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم.»
اهداف بارسا:« هرچند رئیس خوشبین است ولی دیگر هدف زیادی باقی نمانده جز سهمیه لیگ قهرمانان و قرار گرفتن در رتبه دوم. بیایید واقع بین باشیم، قهرمانی لالیگا دیگر غیرممکن است. در بازی های اخیر خیلی خوب نبوده ایم.»

1707665

 

ادعای دنی آلوز در مورد اینکه اگر زودتر آمده بودند، رئال راحت قهرمان نمی شد:« هرگز نمی توان این را متوجه شد. در هر صورت با خریدهای جدید هم در کوپا دل ری نتوانستیم موفق کار کنیم. باید صبور باشیم و فصل بعد برای قهرمانی تلاش کنیم.»

خریدهای جدید:« باشگاه در حال برنامه ریزی است ولی همه چیز به شرایط اقتصادی بستگی دارد. برای خریدهای جدید باید بازیکنانی از جمع ما جدا شوند.»

مصدومیت فاتی:« او فردا با ما نخواهد بود ولی خوشبین هستیم هفته بعد برای بازی با مایورکا در دسترس باشد.»

ارزیابی فصل بارسا:« در مقاطعی همه چیز مثل یک فیلم تخیلی بود، مثلا برتری 0-4 در برنابئو برابر رئال یا موقعیت های وحشتناک، مانند زمانی که ما بازیکن به اندازه کافی نداشتیم. موقعیت هایی مانند ماه نوامبر و دیدن جایگاه پایین ما در جدول رده بندی و..... ما باید درک کنیم که در دوران پسامسی هستیم و باید خیلی صبور باشیم. امسال شرایط کسب عناوین را نداشتیم ولی برای فصل بعد باید خودمان را خوب تقویت کنیم و تیم شجاع تری در میادین باشیم.»

1700234

 

شایعات جدایی دی یونگ:« فرنکی برای من و باشگاه بازیکن بسیار مهمی است و باید دوران خوبی را اینجا رقم بزند چون کیفیت و شرایط لازم را دارد. دی یونگو در سطح بسیار خوبی است و باید به گلزنی و ثبت پاس گل ادامه دهد. او می تواند در سال های آینده یکی از بهترین هافبک های جهان باشد. اگر دست من بود، سال ها او را در تیم حفظ می کردم.»

دیدگاه‌ها