کد خبر : 1821029 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 16:34 | 22.2K بازدید | 11 دیدگاه

برند شوستر:

رئال با کمی خوش‌شانسی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

مربی و بازیکن آلمانی سابق رئال معتقد است شانس بار دیگر به این باشگاه روی خوش نشان داده و می تواند برای بار چهاردهم فاتح لیگ قهرمانان شود.

رئال با کمی خوش‌شانسی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سه‌شنبه پیش رو رئال مادرید بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در زمین سیتی برگزار خواهد کرد. چهارشنبه هفته بعد نیز بازی برگشت در برنابئو به انجام خواهد رسید. رئال تا به اینجا در مراحل حذفی توانسته پی اس جی و چلسی، دو رقیب و مدعی اصلی لیگ قهرمانان را حذف کند و برابر سیتی نیز شانس خوبی دارد.

1707138


رئال با تجربه سیزده قهرمانی اروپا به دنبال بهتر کردن رکوردش است. برند شوستر در مورد شانس رئال برای قهرمانی گفت:« اگر رئال توانسته به نیمه نهایی برسد و با توجه به رقبای بزرگی که کنار زده، قطعا می تواند سیتی را هم حذف کند. واقعیت این است که رئال با خوش شانسی معمولش در اروپا، می تواند امسال هم قهرمان شود. آنها با کمی اقبال بیشتر می توانند جام را بالای سر ببرند.»

شوستر در مورد قهرمانی رئال در لالیگا گفت:« البته هنوز کار تمام نشده و باید 4 امتیاز دیگر نیز کسب شود. رئال باثبات ترین تیم فصل بوده و به شایستگی عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد. همه تیم ها افت و خیز دارند ولی رئال کمترین نوسان را داشت و لایق این قهرمانی است.»

1356849

 

اگر بارسا فردا برابر رایو امتیاز از دست بدهد و رئال هفته بعد اسپانیول را شکست دهد، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد و به این ترتیب در بازی بعدی که برابر اتلتیکو خواهد بود، باید منتظر تشکیل دالان افتخار در ورزشگاه واندا متروپولیتانو باشیم. شوستر سال 2008 توانست رئال را قهرمان لالیگا کند و در ال کلاسیکو، بارسلونا برای تیم مادریدی دالان افتخار تشکیل داد:« این بستگی به نظر سران اتلتیکو دارد. زمان من، خوان لاپورتا، رئیس بارسا، با دالان افتخار موافقت کرد و در برنابئو اتفاق جالبی شکل گرفت. در هر صورت مهم کسب عنوان قهرمانی است ولی خُب، طبعا دالان افتخار بارسا و اتلتیکو هم قهرمانی را شیرین تر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها