کد خبر : 1821033 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 16:54 | 13.9K بازدید | 9 دیدگاه

آرسنال دو گل زد، چند گل نزد

فاجعه دفاعی منچستر؛ مشکل از مگوایر نبود

منچستریونایتد در نیمه اول بازی برابر آرسنال دو گل خورد و چند گل نیز با خوش شانسی دریافت نکرد. در این بازی مگوایر، در ترکیب اصلی نیست.

فاجعه دفاعی منچستر؛ مشکل از مگوایر نبود

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش بود که رسانه های انگلیسی ادعا کردند هری مگوایر به خاطر حواشی ایجاد شده پس از شکست سنگین یونایتد از لیورپول، جایی در ترکیب اصلی بازی با آرسنال ندارد و همین اتفاق نیز رخ داد. مگوایر که مدت هاست سوژه تمسخر در شبکه های اجتماعی است و او را مقصر مشکلات دفاعی منچستر می دانند، پس از بازی با لیورپول پیام های تهدید آمیز زیادی دریافت کرد. برخی پیام ها حکایت از بمب گذاری در منزل او داشتند تا جایی که پلیس نیز مجبور به دخالت شد.

1707726


 

در هر صورت یونایتد به خاطر این حواشی، امروز مگوایر را از ابتدا در ترکیب قرار نداد و با زوج دفاعی رافا واران و ویکتور لیندلوف برابر توپچی ها قرار گرفت. روند بازی اما به سود یونایتد پیش نرفت و این تیم در سی دقیقه ابتدایی، دو گل از میزبانش دریافت کرد.
 

1708205

 

گل اول بازی روی اشتباه مسلم واران و الکس تلس به ثمر رسید. توپی از چپ روی دروازه ارسال شد و بدون اثر گذاری از سوی این دو بازیکن و به راحتی در اختیار ساکا قرار گرفت. ضربه او را دخیا برگشت داد ولی در ریباند، تاوارس موفق شد آرسنال را پیش بیندازد.

دقیقه 30 بازی نیز گل دوم توپچی ها به ثبت رسید. انکیتا موفق شد دروازه یونایتد را باز کند ولی پس از بررسی وی ای آر مشخص شد که او در موقعیت آفساید قرار داشت. داور صحنه را بازبینی کرد و ضمن مردود کردن گل، خطای تلس روی ساکا را پنالتی گرفت تا همین بازیکن گل دوم را به ثمر برساند.

1708212

 

1708213

 

در نیمه نخست هرچند تنها دو بار دروازه یونایتد باز شد ولی آرسنالی های شانس های خوب دیگری هم داشتند که عمدتا با درخشش دخیا تبدیل به گل نشدند. در واقع امروز بار دیگر مشخص شد که مشکلات دفاعی یونایتد تنها متوجه مگوایر نیست و معضل فراتر از ضعف یک مدافع خاص است.

دیدگاه‌ها