کد خبر : 1821036 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 17:06 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت قدرتمند رونالدو بعد از چند روز تلخ (عکس)

کریستیانو رونالدو موفق شد یکی از گل‌های خورده منچستر یونایتد مقابل آرسنال را جبران کند.

به گزارش "ورزش سه"، طی روز‌های گذشته یک اتفاق تلخ برای فوق ستاره پرتغالی باشگاه منچستر یونایتد یعنی کریستیانو رونالدو رخ داد. اتفاقی که رونالدو آن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد.

رونالدو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: " با نهایت اندوه مرگ فرزندمان را اعلام می‌کنیم. این بزرگترین دردی است که هر والدینی می‌تواند تجربه کند. فقط تولد دخترمان به ما قدرت می‌دهد که این لحظه را با امید و شادی زندگی کنیم.
مایلیم از پزشکان و پرستاران برای مراقبت‌شان تشکر کنیم. ما ویران شده‌ایم و در این دوره بسیار سخت خواهان حفظ حریم خصوصی هستیم. پسرم، تو فرشته ما هستی. تو را برای همیشه دوست خواهیم داشت."

به دلیل شرایط روحی بدی که برای فوق ستاره پرتغالی به‌وجود آمده بود او نتوانست در دیدار هفته گذشته منچستریونایتد برابر لیورپول حضور داشته باشد. با این حال رونالدو اخیراً به تمرینات یونایتد بازگشت و امروز در جریان دیدار برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت.

رونالدو در این بازی یک بار دیگر حرفه‌ای بودن خود را به‌نمایش گذاشت و نشان داد که روزهای سختی که پشت سر گذاشته روی عملکرد او تاثیری نداشته است. یونایتد که با دو گل از حریف خود عقب افتاده بود نهایتاً در دقیقه 34 توسط کریستیانو رونالدو به یک گل دست یافت تا با امیدواری پا به نیمه دوم بگذارد.

رونالدو همچنین با گلزنی در دیدار امروز به 100 گل زده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس رسید. همچنین فوق ستاره پرتغالی به اولین بازیکنی تبدیل شد که در سه رقابت لیگ برتر، لیگ قهرمانان و لالیگا این تعداد گل یا بیشتر را زده است.

1708219
1708220

دیدگاه‌ها