کد خبر : 1821039 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 17:12 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

می‌خواهم خارج از ایران بازی کنم

کرمی: فولاد و نکونام نماینده شایسته‌ای برای ایران هستند

بازیکن سابق فولاد خوزستان می‌گوید برای حضور قدرتمند و قهرمانی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا لازم است هزینه بیشتری صورت بگیرد.

کرمی: فولاد و نکونام نماینده شایسته‌ای برای ایران هستند

به گزارش ورزش سه، شهاب کرمی، بازیکن سابق تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس درباره عملکرد فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ما گفت: بازی شب گذشته فولاد از کیفیت بالایی برخوردار بود. این تیم نشان داده که نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشور ما است و امیدوارم به همین روند ادامه بدهد و بتوانیم این تیم را در مراحل بالاتر ببینیم.

او ادامه داد: با ورود مربیان جوان مثل آقای نکونام، تغییر و تحولاتی در روند فوتبالی‌مان ایجاد شده و تیم‌ها هم سخت گل می‌خورند و هم سخت گل می‌زنند و این مسئله می‌تواند نوید یک جهش برای فوتبال ما برای سال‌های آینده را بدهد. اگر بتوانیم با حضور این مربیان کیفیت بازیکنان را هم بالاتر ببریم شرایط عالی می‌شود.

کرمی با تمجید از جواد نکونام بیان کرد: آقای نکونام یک مربی کاربلد و فوتبال دیده هستند و در سطح دنیا و تیم ملی بازی کرده‌اند و تجارب ارزنده و خوبی دارند که می‌توانند آن را در اختیار جوانان ما بگذارند. ایشان آینده درخشانی دارند و امیدوارم در سال‌های آینده قهرمانی فولاد را با هدایت ایشان در آسیا ببینیم.

بازیکن سابق فولاد در پاسخ به این سوال که از نظر او فولاد امسال می‌تواند تا چه مرحله‌ای جلو برود گفت: ما باید با واقعیت پیش برویم؛ در غیر این‌صورت به پیشرفتی که می‌خواهیم نمی‌رسیم. ما باید بتوانیم امکانات و شرایط مناسبی را فراهم کنیم که باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند به شرایط خوبی برسند. در حال حاضر کشورهایی مثل ژاپن و کره هزینه‌های بالایی می‌کنند و وقت زیادی می‌گذارند و این مسئله باید در باشگاه‌های ما هم اتفاق بیفتد تا تیم‌ها با فراغ بال و آرامش خاطر وارد مسابقات شوند.

وی افزود: ما هنوز به این مرحله نرسیده‌ایم و حتی بزرگترین تیم‌های ما هم نمی‌توانند در حد کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا هزینه و تمرکز کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان در مورد شرایط فعلی خودش توضیح داد: حدود یک سال است که در تیمی بازی نمی‌کنم و فقط به این فکر می‌کنم که در خارج از ایران بازی کنم. تمریناتم را دنبال می‌کنم اما به هیچ‌عنوان دوست ندارم در داخل ایران ادامه بدهم چون در ایران ۱۲ سال فوتبال بازی کرده‌ام و ۳ قهرمانی لیگ برتر دارم. دوست دارم ۲-۳ سال خارج از کشور تجربه کسب کنم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و بتوانم در کشورهایی که مدنظرم هستند و صحبت انجام شده، فعالیت داشته باشم.

دیدگاه‌ها