کد خبر : 1821047 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 17:46 | 48.4K بازدید | 16 دیدگاه

VAR علیه دبل کریس رونالدو (عکس)

یک آفساید میلیمتری باعث شد که رونالدو نتواند گل دوم خود برابر آرسنال را به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چند روز پیش در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکی از فرزندان در راه خود را از دست داده است. این یک خبری تلخ برای فوق ستاره پرتغالی محسوب می‌شد و حتی باعث شد که او در دیدار حساس برابر لیورپول که با شکست سنگین شیاطین سرخ به پایان رسید نیز غایب باشد.

با این حال بعد از چند روز تلخ که فوق ستاره پرتغالی پشت سر گذاشت، او امروز در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار گرفت. رونالدو اتفاقاً کاملاً آماده نشان داد و در لحظات پایانی نیمه اول موفق شد یکی از گل‌های خورده منچستر یونایتد مقابل آرسنال را جبران کند تا این تیم با ناامیدی راهی رختکن نشود.

منچستریونایتد در ابتدای نیمه دوم به یک ضربه پنالتی دست یافت اما برخلاف انتظار برونو‌ فرناندز به جای رونالدو پشت توپ ایستاد و این فرصت را از دست داد. با این حال رونالدو چند دقیقه بعد باز هم فرصت داشت که در برابر آرسنال دبل کند اما یک آفساید میلیمتری مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

1708250
1708249

برگشت فوق العاده کریستیانو رونالدو و ضربه زیبای این بازیکن توپ را وارد دروازه آرسنال کرد اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که رونالدو به شکل کاملاً میلیمتری در آفساید قرار داشته و گل با تصمیم VAR مورد قبول واقع نشد.

1708251

دیدگاه‌ها