کد خبر : 1821056 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 18:17 | 23.3K بازدید | 32 دیدگاه

خداحافظی رونالدو و رفقا با سهمیه چمپیونزلیگ؟

به نظر می‌رسد که منچستریونایتد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حاضر نخواهد بود.

خداحافظی رونالدو و رفقا با سهمیه چمپیونزلیگ؟

به گزارش "ورزش سه"، اخراج اوله گنار سولسشر و انتخاب رالف رانگنیک به‌عنوان سرمربی منچستریونایتد نیز دردی از این تیم دوا نکرد. یونایتد با مرد آلمانی نیز طی ماه‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را سپری کرده و هواداران خود را ناامید کرده است.

منچستر یونایتد امیدوار بود که حداقل در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند اما حالا به نظر می‌رسد که این هدف هم برای آنها تبدیل به چیزی غیرممکن شده است.

1708262

شیاطین سرخ امروز از سری مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال رفتند و نهایتاً با نتیجه 3-1 از حریف خود شکست خوردند. یونایتد با این شکست 54 امتیازی باقی ماند و حالا رتبه ششمی این تیم نیز توسط وستهام تهدید می‌شود.

از طرف دیگر آرسنال با این پیروزی 60 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تاتنهام در رده چهارم جدول قرار گرفت. در واقع به نظر می‌رسد که حالا رقابت اصلی برای کسب سهمیه بین همین دو تیم است و منچستر یونایتد به‌طور کامل از کورس خارج شده است چراکه آنها با 54 امتیاز(یک بازی بیشتر از آرسنال و دو بازی بیشتر از تاتنهام) در رده ششم قرار گرفته‌اند.

1708261

البته هنوز چهار بازی دیگر پیش روی منچستر یونایتد باقی مانده اما به نظر می‌رسد با توجه به شرایط جدول و البته فرم ناامیدکننده این تیم، دیگر امیدی برای کسب سهمیه توسط شیاطین سرخ وجود نداشته باشد.
 

دیدگاه‌ها