کد خبر : 1821062 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 19:06 | 56.3K بازدید | 14 دیدگاه

اعتراف‌ تلخ رانگنیک بعد از شکست برابر آرسنال

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد‌ معتقد است این تیم دیگر شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

اعتراف‌ تلخ رانگنیک بعد از شکست برابر آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس مهمان آرسنال بود. شاگردان رالف رانگنیک امیدوار بودند که با پیروزی در این دیدار 6 امتیازی، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار شوند اما شکست 3-1 تا حدود زیادی رویای چمپیونزلیگ را برای آن‌ها از بین برد.

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد‌ بعد از شکست تیمش مقابل آرسنال گفت: "فکر می‌کنم که نسبت به بازی‌های اخیر عملکرد بهتری از خود ارائه دادیم اما نهایتاً نتیجه ناامیدکننده بود. فکر می‌کنم بعد از گلی که دریافت کردیم خوب به بازی بازگشتیم. در نیمه اول و دوم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

1708272

از نظر من تنها نقطه ضعفی که ما در بازی امروز داشتیم این بود که نتوانستیم در اطراف و درون محوطه جریمه عملکرد دفاعی خوبی داشته باشیم و همین موضوع به ما ضربه زد. از طرف دیگر فکر می‌کنم که روی سه صحنه به لحاظ VAR بدشانس بودیم. شما می‌توانید صحنه آهسته را تماشا کنید و ببینید که گل سوم آرسنال کاملا آفساید بود. همچنین گل دومی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند نیز آفساید نبود. ما امروز از تصمیمات VAR خیلی راضی نبودیم."

کار سخت اریک تن هاخ در منچستر یونایتد: "مطمئناً کار زیادی وجود دارد. ما این را قبل از بازی می‌دانستیم. ما نشان دادیم که چه فوتبالی می‌توانیم بازی کنیم. اگرچه مجبور بودیم با دو گلی که در دقایق ابتدایی دریافت کردیم مقابله کنیم. با این حال نمی‌توانم هیچ ایرادی در مورد نگرش بازیکنان بگیرم."

1708274

خداحافظی با حضور در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان: "مطمئناً این‌گونه است. حتی قبل از این بازی نیز خیلی این شانس را برای خودمان قائل نبودم. اما بله بعد از نتیجه بازی امروز به‌طور کلی این شانس از بین رفت. بازیکنان بسیار ناامید هستند. اگر آن پنالتی را گل می‌کردیم شرایط تغییر می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد."
 

دیدگاه‌ها