کد خبر : 1821064 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 19:38 | 33.5K بازدید | 12 دیدگاه

پوکر ستاره برزیلی؛ خط و نشان برای رئال(عکس)

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچستر‌سیتی این روزها بسیار آماده نشان می‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز در یکی از 6 فینال باقی مانده خود تا پایان فصل به مصاف تیم پایین جدولی واتفورد رفته است. شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول، صدرنشین رقابت‌ها هستند و در صورت پیروزی در بازی‌های باقی‌مانده خود قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس لقب خواهند گرفت.

منچستر‌سیتی در بازی امروز شروعی توفانی داشت و توانست در همان لحظات ابتدایی بازی توسط گابریل ژسوس به گل اول دست پیدا کند. ستاره برزیلی روی پاس الکساندر زینچنکو دروازه تقریبا خالی واتفورد را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

منچسترسیتی به حملات خود ادامه داد تا اینکه گابریل ژسوس گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند. ستاره برزیلی روی ارسال کوین دی بروین و با یک ضربه سر دقیق دروازه واتفورد را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود. در شروع نیمه دوم گابریل ژسوس موفق شد گل سوم خود را به ثمر رساند تا در برابر واتفورد هت‌تریک کرده باشد. ستاره برزیلی پنالتی‌ای که خودش گرفته بود را تبدیل به گل کرد تا عملکرد فوق العاده خود را تکمیل کرده باشد.

این پایان کار نبود و چند دقیقه بعد گابریل ژسوس موفق شد گل چهارم خود را به ثمر برساند. این بار هم پاس زیبای کوین دی بروین با ضربه تمام کننده گابریل ژسوس همراه شد تا این بازیکن هت‌تریک خود را تبدیل به پوکر کند‌.

گفتنی است منچسترسیتی سه‌شنبه شب این هفته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. مشخص نیست که آیا پپ گواردیولا در آن بازی از گابریل ژسوس در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد یا خیر اما در عین حال این مهاجم برزیلی بسیار آماده نشان داده و با چهار گلی که تا به اینجای دیدار امروز به ثمر رسانده برای رئال خط و نشان کشیده است.

17082751708276170827717082781708279
 

دیدگاه‌ها