کد خبر : 1821068 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 19:42 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

آرتتا: شاید شایسته برد نبودیم اما فوتبال همین است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال‌ از پیروزی تیمش برابر منچستریونایتد ابراز خوشحالی کرده و از عملکرد بازیکانش تقدیر کرد.

آرتتا: شاید شایسته برد نبودیم اما فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه،" آرسنال ساعاتی قبل و در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
توپچی‌ها با کسب سه امتیاز این بازی توانستند گام مهمی در کورس قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان برداشته و امید منچستریونایتد برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را تا حد زیادی ناامید کنند.
آرتتا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« پیروزی امروز بسیار مهم و تعیین کننده بود. با این حال وقتی با دو گل جلو بودیم ناگهان رونالدو ظاهر شد و از موقعیت هیچ، یک گل ساخت تا شرایط سخت شود اما این زیبایی این بازی است. من کنترلی روی این مسائل ندارم و تلاشی هم برای این کار نمی‌کنم.»

 

1674891


او با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر یونایتد اظهار داشت:« چیزی که من در بازی امروز دیدم تیمی بود که انگیزه زیادی داشت و با تمام انرژی بازی کرد. انسجامی که آنها امروز در این ورزشگاه به‌نمایش گذاشتند فوق‌العاده بود و این باعث می‌شود من باور داشتم که ما می‌توانیم در جمع چهار تیم صدر جدول قرار بگیریم.»
این مربی اسپانیایی درباره شرایط تیمش پیش از این بازی اضافه کرد:« من حتی وقتی برنده می‌شویم هم نگران هستم، حالا تصور کنید که این هفته پس از سه شکست چه احساسی داشتم! پس از شکست‌ها همیشه همین است. ما در بازی برابر برایتون و پالاس شایسته شکست در نیمه دوم نبودیم اما اگر امروز هم موقعیت به موقعیت بررسی کنید شاید شایسته برد نبودیم اما فوتبال همین است!»
سرمربی آرسنال در پاسخ به این سوال که آیا نبرد سهمیه لیگ قهرمانان بین آنها و تاتنهام است گفت:« من باور دارم که ما باید به‌صورت جدی تلاش کنیم. فاصله ما با تاتنهام بسیار کم است اما باید برای برنده شدن در تمامی رقابت‌ها تلاش کنیم. ما هر بازی باید تا دقیقه 95 تلاش کنیم چون فاصله برد و باخت در این لیگ بسیار کم است.»

دیدگاه‌ها