کد خبر : 1821082 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 21:40 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

ژسوس: امروز روز من بود، از دی‌بروین ممنونم

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی به پوکر برای تیمش مقابل واتفورد واکنش نشان داد.

ژسوس: امروز روز من بود، از دی‌بروین ممنونم

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یعنی منچستر سیتی امروز در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم پایین جدولی واتفورد بود و نهایتا موفق شد با درخشش گابریل ژسوس به پیروزی پرگل 5-1 دست پیدا کند. ستاره برزیلی در این بازی موفق به ثبت پوکر شد و چهار گل برای تیمش به ثمر رساند تا نشان دهد که از چه آمادگی بالایی برخوردار است.

گابریل ژسوس، ستاره برزیلی منچسترسیتی، در پایان بازی گفت: "این بعد از ظهر روز من بود. من خیلی خوشحال هستم. من تمام تلاش خود را انجام دادم که به تیم کمک کنم. همچنین می‌خواهم از کوین دی‌بروین نیز تشکر کنم. او پنالتی زن تیم ماست، با این حال کوین به من گفت که تو باید هت‌تریک کنی و پنالتی را به من داد بنابراین می‌خواهم از او تشکر کنم."

1708279

ژسوس در ادامه گفت: "ما امروز خوب بازی کردیم و فرصت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و این همان چیزی بود که ما به آن احتیاج داشتیم. ما همیشه تلاش می‌کنیم که فرصت‌های زیادی ایجاد کنیم و امروز در بحث تمام کنندگی نیز خیلی خوب عمل کردیم."

ژسوس در پاسخ به این سوال که آیا یادش می‌آید آخرین بار چه زمانی پوکر کرده نیز گفت: "فکر می‌کنم به بازی در جام اتحادیه باز می‌گشت. من بابت سه امتیازی که امروز کسب کردیم خیلی خوشحالم و از طرف دیگر تیم هم بسیار خوب بازی کرد و ما کاملا شایسته این برد بودیم."

دیدگاه‌ها