کد خبر : 1821085 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 21:26 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

محبی روی نیمکت، علیپور در زمین

مهاجم ایرانی ماریتیمو در ترکیب ابتدایی تیمش مقابل یاران محبی قرار گرفته است.

محبی روی نیمکت، علیپور در زمین

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال سانتا‌ کلارا با بهره‌مندی از محمد محبی در لیست بازیکنان خود، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب(به‌وقت ایران) در ورزشگاه دِ سائو میگوئل به مصاف ماریتیمو و یاران علی علیپور خواهد رفت.

محمد محبی که طی پنج هفته اخیر لیگ برتر پرتغال در ترکیب سانتا‌ کلارا حضور نداشته و طی این مدت سه بار به‌عنوان یار تعویضی به میدان رفته، امشب هم دور از جمع ۱۱ بازیکن اصلی تیمش مقابل ماریتیمو است و جزو نفرات ذخیره دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی سانتا‌ کلارا که در دیدار رفت مقابل ماریتیمو به دلیل مصدومیت حضور نداشت، در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر پرتغال ۱۳ بار به میدان رفته و طی این مدت دو گل به ثمر رسانده است.

 

1708322

 

علی علیپور، دیگر مهاجم ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال و بازیکن ماریتیمو نیز پس از اینکه در پنج هفته اخیر به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد، امشب به ترکیب تیمش بازگشته و از ابتدا برابر سانتا کلارا به میدان می‌رود.

علیپور در این فصل ۳۰ بازی در لیگ برتر پرتغال انجام داده که حاصل عملکردش ۶ گل زده و یک پاس گل بوده و امیدوار است امشب هم نمایش خوبی مقابل یاران محبی داشته باشد.

تیم فوتبال سانتا کلارا با ۳۵ امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و یاران علیپور نیز با ۳۶ امتیاز در رتبه هفتم حضور دارند و در صورت برتری در بازی امشب جایگاهشان را حفظ می‌کنند.

 

1708323

دیدگاه‌ها