کد خبر : 1821090 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 22:09 | 11.2K بازدید | 8 دیدگاه

گواردیولا: همه بازی‌های سیتی مثل فینال است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی‌ معتقد است که هنوز هیچ چیزی در کورس قهرمانی لیگ برتر مشخص نشده است.

گواردیولا: همه بازی‌های سیتی مثل فینال است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی ساعاتی قبل در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف واتفورد رفت و موفق شد با نتیجه 1-5 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
سیتی با کسب سه امتیاز این بازی موفق شد اختلاف امتیازش با لیورپول در رده دوم را به چهار امتیاز برساند، این در حالی است که آنها یک بازی بیشتر از لیورپول برگزار کرده‌اند و شاگردان یورگن کلوپ این فرصت را دارند که بار دیگر اختلافشان با این تیم را به یک امتیاز برسانند. 
گواردیولا پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« هنوز هیچ چیزی در کورس قهرمانی برای ما تغییر نکرده است. وقتی برابر برایتون برنده شدیم دو امتیاز عقب بودیم و حالا چهار امتیاز جلو هستیم. هیچ چیزی برای ما تغییر نکرده است. ما باید در هر پنج بازی باقی مانده تا پایان فصل پیروز شویم تا بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.»

 

1705756


این مربی اسپانیایی با اشاره به حساسیت دیدارهای پیش روی سیتی اضافه کرد:« دیدار ما برابر برایتون مثل یک فینال بود. ما امروز یک فینال دیگر را برابر واتفورد برگزار کرده و در آن پیروز شدیم. حالا باید به فکر فینال بعدی باشیم که بازی شنبه هفته آینده برابر لیدز است و اهمیت بسیاری برای ما دارد.»
سرمربی سیتی با اشاره به درخشش گابریل ژسوس در این بازی اظهار داشت:« اگر یک نفر در این تیم باشد که شایستگی چنین اتفاق خوب و درخششی را داشته باشد، گابریل ژسوس است. همه ما در این باشگاه برای او خوشحال هستیم چون او بسیار بخشنده است. مهم نیست که این بازیکن در چه پستی به میدان برود، ما می‌دانیم که او برای هم‌تیمی‌هایش می‌جنگد. او فوق العاده است.»
گواردیولا همچنین به انتقاد از عملکرد تیمش در نیمه اول پرداخته و ادامه داد:« ما در نیمه اول خوب دفاع نکردیم و به آن اندازه که لازم بود هجومی ظاهر نشدیم. اما بازیکنان در خط حمله واقعا خوب بودند، این فقط شامل گابریل ژسوس به‌خاطر چهار گل بسیار خوبی که به ثمر رساند نمی‌شود، بلکه همه آنها بسیار درخشان ظاهر شدند.»

دیدگاه‌ها