کد خبر : 1821097 | 03 اردیبهشت 1401 ساعت 23:37 | 28.9K بازدید | 6 دیدگاه

شیرجه علیپور به توپ پیش چشم محبی

ماریتیمو با گلزنی مهاجم ایرانی خود از شکست برابر سانتا کلارا نجات پیدا کرد.

شیرجه علیپور به توپ پیش چشم محبی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم سانتا کلارا که محمد محبی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در استادیوم دِ سائو میگوئل در حالی مقابل ماریتیمو قرار گرفت که این تیم علی علیپور را در ترکیب و خط حمله‌اش داشت.

نیمه اول مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر یاران محبی پایان پیدا کرد، اما در نیمه دوم ماریتیمو شکل هجومی‌تری گرفت و در حالی‌که یک گل مردود هم به ثمر رساند، با فشار حملات خود توسط مهاجم ایرانی‌اش به گل اول دست یافت.

علی علیپور که آخرین بار در هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال دو گل به ثمر رسانده و پس از آن در هشت مسابقه متوالی نتوانسته بود دروازه حریفان ماریتیمو را باز کند، امشب موفق به انجام این کار شد و زمینه فرار تیمش از باخت مقابل یاران محبی را فراهم کرد.

 

1708351

 

ماریتیمو در دقیقه ۶۴ روی یک ضد حمله سریع از سمت چپ زمین نفوذی انجام داد که ارسال آندره فیلیپه به مقابل تیرک دوم را علی علیپور با ضربه سر شیرجه‌ای تبدیل به گل کرد.

یاران علیپور در دقیقه ۸۵ گل دوم و تساوی را زدند و پس از پنج دقیقه محمد محبی به ترکیب سانتا کلارا اضافه شد، اما در نهایت بازی با توقف این تیم مقابل ماریتیمو به پایان رسید.

ماریتیمو با تساوی در دیدار امشب ۳۷ امتیازی شد و جایگاه هفتم جدول خود در لیگ برتر پرتغال را حفظ کرد و یاران محبی نیز با تساوی ۲ بر ۲ در بازی امشب ۳۶ امتیازی شدند و در رتبه نُهم قرار گرفتند.

علی علیپور در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل سانتا کلارا توانست هفتمین گل خود در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال را در سی و یکمین بازی فصل خود به ثمر رساند و محمد محبی نیز برای چهاردهمین بار در این مسابقات به میدان رفت.

 

1708352

دیدگاه‌ها