کد خبر : 1821101 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 00:35 | 7.5K بازدید | 4 دیدگاه

ناگلزمان: مهم بود امشب قهرمان شویم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ‌ از اینکه تیمش توانست در فاصله سه هفته تا پایان فصل، قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل را قطعی کند، ابراز خوشحالی کرد.

ناگلزمان: مهم بود امشب قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ناگلزمان امشب موفق شدند در خانه مقابل دورتموند به پیروزی ۳-۱ برسند و به این‌ترتیب با توجه به فاصله ۱۲ امتیازی در فاصله سه هفته تا پایان فصل، قهرمانی‌شان را قطعی کردند.
به این‌ترتیب ناگلزمان موفق شد در اولین فصل حضورش در بایرن، اولین قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا را جشن بگیرد.

1708363

او به خبرنگاران گفت:" فصل آسانی برای من نبود. بسیار مهم بود که امروز پیروز شویم و قهرمانی‌مان را قطعی کنیم؛ بنابراین بسیار خوشحال هستم. 
می‌دانم که می‌توانم بهتر کار کنم. من همچنان سبک کاری‌ام را حفظ می‌کنم اما چیزهایی را باید تطبیق بدهم. باید کمی بیشتر به کارهای پایه‌ای آشنا بپردازیم و چیزهای جدید و متنوع را کمی کاهش دهیم."

1708364

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن هم در پایان دیدار امشب گفت:" قهرمان شدن همیشه جذاب است. من و توماس مولر برای دهمین فصل پیاپی قهرمان می‌شویم که فوق‌العاده است. او بیش از یک هم‌تیمی است. او یک رهبر بسیار مهم است و نمی‌توانیم بودن بدون او را تصور کنیم.
در نهایت مهم بود که بعد از حذف از چمپیونزلیگ فصل را خوب تمام کنیم. نمی‌خواستیم اجازه بدهیم که این مسئله روی ما تاثیر بگذارد. می‌توانید بگویید که همه این را می‌خواستند و این چیزی است که تیم ما را متمایز می‌کند.

دیدگاه‌ها