کد خبر : 1821105 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 03:43 | 25.7K بازدید | 5 دیدگاه

بتیس قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

بتیس با پیروزی مقابل والنسیا در ضربات پنالتی، فاتح رقابت های این فصل کوپا دل ری شد.

بتیس قهرمان جام حذفی اسپانیا شد

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه المپیکوی سویل برگزار شد، دو تیم در پایان 120 دقیقه به تساوی 1-1 رضایت دادند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی بتیس بهتر کار کرد و با برتری 5-4 جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر برد.
تنها 11 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی ارسال هکتور بیرین، این بورخا ایگلسیاس بود که دروازه والنسیا را باز کرد و بتیس را پیش انداخت.

1708374

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه 30 والنسیا به گل تساوی رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که ایلایش موریبا با یک پاس در عمق خوب، دورو را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای دقیق کار را تمام کرد.
کانالس می توانست پیش از پایان نیمه اول بار دیگر بتیس را پیش بیندازد اما شوت تماشایی او به تیر دروازه والنسیا برخورد کرد و این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.
در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که از آنها استفاده نکردند و در نهایت کار به وقت های اضافی کشیده شد. در وقت های اضافی دو تیم نمایش محتاطانه ای داشتند تا در نهایت کار به ضربات پنالتی کشیده شود.
در پنالتی ها هر پنج ضربه بازیکنان بتیس توسط ویلیان خوزه، خواکین، آندرس گواردادو، کریستین تیو و خوان میراندا تبدیل به گل شد و در سمت مقابل هم کارلوس سولر، اروس راچیچ، گونچالو گدس و خوسه گایا برای والنسیا گلزنی کردند اما یونس موسی، ملی پوش آمریکایی والنسیا، ضربه چهارم تیمش را از دست داد تا بتیس در این جدال نفس گیر به پیروزی برسد و جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر ببرد.

1708375

دیدگاه‌ها