کد خبر : 1821112 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 09:20 | 29K بازدید | 10 دیدگاه

طعنه لئوناردو:

شاید رئال بیش از حد درباره امباپه مطمئن است

لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، پس از قهرمانی این تیم طعنه جالبی به رئال مادرید زد.

شاید رئال بیش از حد درباره امباپه مطمئن است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لانس رفت و علیرغم تساوی 1-1 با این تیم موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
شایعات پیرامون جدایی امباپه از پی اس جی و پیوستن این بازیکن به رئال مادرید در چند هفته اخیر به اوج خودش رسیده و بسیاری از منابع فرانسوی و اسپانیایی هر روز خبر تازه‌ای در این باره منتشر می‌کنند. 
قرارداد این بازیکن فرانسوی با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. هرچند او چند روز قبل مدعی شده بود که احتمال ادامه حضور در پارک دو پرنس را رد نمی‌کند. 

 

1707961


مائوریسیو پوچتینو نیز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لانس گفت که این مهاجم قرار است پس از قهرمانی پی اس جی در لیگ فرانسه تصمیم نهایی خودش درباره آینده را اعلام کند. 
با این حال، این شرایط باعث شده که لئوناردو به شوخی درباره آینده این بازیکن  اظهارنظر کرده و در صحبت‌هایش به نوعی به رئال مادرید نیز طعنه زده باشد. او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« آنها در مادرید سه سال است که اطمینان دارند کیلیان امباپه در نهایت به این تیم ملحق خواهد شد. شاید آنها بیش از حد در این باره مطمئن هستند.»
او همچنین در گفتگو با کانال پلاس اظهار داشت:« صادقانه مذاکرات همیشه در حال برگزاری بودند. هیچ جلسه خاصی در دوحه برگزار نشد. کیلیان با ما صحبت می‌کند و ما همیشه در ارتباط هستیم. من فکر می‌کنم او هنوز در حال تصمیم‌گیری است. فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که او با ما بماند. او همچنین می‌تواند پی اس جی را ترک کند اما همچنان در حال فکر کردن است.»

دیدگاه‌ها