کد خبر : 1821130 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 10:59 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیگرینی: قهرمانی با بتیس را با تیم دیگری مقایسه نمی‌کنم

مانوئل پیگرینی، سرمربی رئال بتیس، می‌گوید تیمش پس از قهرمانی در کوپا دل ری انگیزه بیشتری برای لیگ دارد.

پیگرینی: قهرمانی با بتیس را با تیم دیگری مقایسه نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس شب گذشته در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد با غلبه بر این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
دو تیم در وقت قانونی بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند و پس از این که دو وقت اضافه نیز بدون اتفاق خاصی به پایان رسید، ضربات پنالتی تعیین کننده سرنوشت قهرمانی این جام شد که رئال بتیس موفق شد با برتری 4-5 برابر والنسیا به این افتخار دست پیدا کند. 
پیگرینی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:«ترکیب حمایت هواداران و کیفیت این بازیکنان اهمیت بسیاری داشت. وقتی که هواداران را روی سکوها دیدم متوجه شدم که باختن در این بازی برای ما بسیار دشوار خواهد بود. این بازیکنان همیشه آرام بودند و به سبک بازی خودشان ادامه دادند. این چیزی بود که ما هرگز از آن عقب نکشیدیم و شایسته قهرمانی بودیم.»

 

1708403


او با اشاره به هدف تیمش برای آینده اظهار داشت:«ما می‌خواهیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بجنگیم. ما همین حالا موفق شدیم به یک قهرمانی دست پیدا کنیم اما من فکر می‌کنم که این گروه حالا انگیزه بیشتری برای ادامه مسیرش در لالیگا دارد. ما می‌خواهیم تلاش کنیم و به تیم‌هایی که در صدر جدول حضور دارند نزدیک شویم.»
سرمربی رئال بتیس همچنین درباره تجربه‌های موفقیت‌آمیزی که پیش از این در سایر تیم‌ها داشته اضافه کرد:« من دوست ندارم احساس قهرمانی در این تیم را با دیگر اتفاقات مقایسه کنم. امروز روز بسیار خوشحال‌کننده‌ای برای من است. من فصل‌های خوبی با تیم‌های دیگری نیز پشت سر گذاشته‌ام اما بدون شک امروز روز بسیار خاصی برای من و برای رئال بتیس بود که در کنار هم قهرمان شدیم.»

دیدگاه‌ها