کد خبر : 1821137 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 11:30 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی؛ تجربه یک فینال قبل از جام حذفی

باشگاه نساجی 24 ساعت پیش از برگزاری دیدار فینال جام حذفی در استادیوم آزادی تهران یک فینال دیگر را تجربه خواهد کرد که اتفاقا این فینال هم در تهران برگزار خواهد شد.

نساجی؛ تجربه یک فینال قبل از جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، تیم امیدهای نساجی با شکست فولاد در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دیدار پایانی این رقابت ها صعود کرده اند و حال برای تصاحب جام قهرمانی این مسابقات باید با تیم ملی حفاری اهواز مسابقه دهند که این تیم هم موفق به عبور از سد تراکتور در مجموع دو بازی رفت و برگشت شد.  

سه شنبه شب در استادیوم کارگران جایی که تیم بزرگسالان نساجی تمرین می کند تیم امیدهای نساجی و ملی حفاری زیر نور برگزار کننده دیدار پایانی لیگ برتر امیدهای کشور خواهند بود و تیم قهرمان بر جام قهرمانی این مسابقات بوسه خواهد زد. مسابقه ای که پیش بینی می شود با حضور کادر فنی تیم ملی امید برگزار شود.

فصل گذشته دیدار نهایی لیگ برتر امیدهای کشور هم در استادیوم کارگران برگزار شد. تیم امید نساجی با نتیجه 2-1 از سد تراکتور گذشت و به مقام قهرمانی این مسابقات راه پیدا کرد. تراکتور این فصل هم به نیمه نهایی بازی ها راه پیدا کرد اما در این مرحله در برابر تیم ملی حفاری در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورد و این اهوازی ها هستند که به دیدار پایانی راه پیدا کردند. لیگ برتر امیدها در دو گروه برگزار شد که در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و بازی های این مرحله به صورت رفت و برگشت برگزار شد و در نهایت تیم های نساجی و ملی حفاری اهواز فینالیست شدند.

باشگاه نساجی 24 ساعت بعد از این بازی درگیر بازی نهایی جام حذفی با آلومینیوم اراک می‌شود. این بازی چهارشنبه شب در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها