کد خبر : 1821146 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 12:03 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

مارکو روزه: به ناداوری علیه دورتموند عادت داریم

مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند، پس از شکست برابر بایرن به داوری این بازی اعتراض کرد.

مارکو روزه: به ناداوری علیه دورتموند عادت داریم

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم بوندسلیگا در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف بایرن رفته و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان یولیان ناگلزمان با این نتیجه موفق شدند اختلاف امتیازشان با دورتموند را به 12 امتیاز رسانده و در فاصله سه هفته تا پایان بوندسلیگا قهرمانی خودشان در این رقابت‌ها را مسجل کنند. 
مارکو روزه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«بازی بسیار خوب و جذابی بود و اهمیت و حساسیت بسیاری داشت. این رویارویی بایرن مونیخ با دورتموند بود، بنابراین من انتظار داشتم که همه چیز به خوبی پیش برود. در هر حال باید بگویم که به احترام آنها کلاه از سر برمی‌داریم.»
در دقیقه 58 این بازی و در حالی که بایرن با نتیجه 1-2 از حریف پیش بود، بنجامین پاوارد خطایی را در محوطه جریمه روی جود بلینگام مرتکب شد اما داور بازی اعلام کرد که این خطا پنالتی نبوده و کمک داور ویدیویی نیز پس از بازبینی این صحنه، نظر داور را تایید کرد. 
این مربی آلمانی در این باره گفت:«من شنیدم که یک پنالتی برای ما گرفته نشد. من مربی هستم و در فاصله 50 متری کنار زمین حضور دارم. افرادی هستند که احتمالا این صحنه را بار دیگر مورد بازبینی قرار دادند. در هر حال، این اتفاق جدیدی برای ما نیست. البته که من می‌توانم الان به این موضوع اعتراض کنم اما این موضوع فرقی به حال ما نخواهد کرد.»
سرمربی دورتموند با اشاره به تلاش تیمش برای حضور در کورس قهرمانی اضافه کرد:«تیم‌هایی هستند که ده سال یا حتی 15 سال متوالی می‌توانند قهرمان شوند. اما همیشه تیم‌های دیگری هم هستند که سعی می‌کنند این شرایط را تغییر دهند و ما هم یکی از آنها هستیم. ما بار دیگر از جا برخاسته و برای بازسازی این تیم تلاش خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها