کد خبر : 1821167 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 13:48 | 43.2K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش جالب دوناروما به قهرمانی؛ همراه ناواس! (عکس)

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، با انتشار عکسی در کنار کیلور ناواس قهرمانی این تیم را جشن گرفت.

واکنش جالب دوناروما به قهرمانی؛ همراه ناواس! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار برابر لانس به تساوی 1-1 رسید اما با این حال توانست با همین یک امتیاز قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ فرانسه را قطعی کند. 
ناواس در بازی شب گذشته در درون دروازه قرار داشت و دوناروما به عنوان بازیکن ذخیره او روی نیمکت این تیم نشسته بود. 
این دو نفر در طول این فصل درگیر حواشی بسیاری بوده‌اند و بارها و بارها شایعاتی مبنی بر جدایی یکی از این دو نفر از ترکیب پی اس جی در پایان فصل به گوش رسیده است. 
حالا دوناروما با انتشار عکسی در کنار کیلور ناواس در رختکن پی اس جی قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ فرانسه را تبریک گفته و در واقع خواسته به همه نشان دهد که این دو نفر رابطه خوبی با یکدیگر دارند و هیچ مشکلی بین آنها نیست. 

 

1708456


این در حالی است که ناواس چند روز قبل در مصاحبه‌ای به شرایطش در پاری سن ژرمن اعتراض کرده و خواهان دریافت فرصت بیشتری برای حضور در میدان شد و به باور بسیاری به این ترتیب اعلام کرده بود که اگر شرایط در پارک دو پرنس تغییر نکند، او خواهان جدایی از این باشگاه فرانسوی خواهد شد. 
پوچتینو نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی مدعی شده بود که مدیریت این دو نفر در طول این فصل برای کادر فنی این تیم بسیار دشوار بوده است. 
با این حال دوناروما با انتشار این عکس به نوعی حسن نیت خودش را نسبت به ناواس نشان داده تا ثابت کند که هیچ مشکل شخصی‌ای بین این دو نفر وجود ندارد و اگر هم مسئله‌ای هست صرفا حرفه‌ای و مربوط به داخل زمین است.

دیدگاه‌ها