کد خبر : 1821183 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 16:15 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

حرف‌های مبهم لئوناردو

پوچتینو یک سال دیگر با ما قرارداد دارد ولی...

مدیر ورزشی پی اس جی حاضر نشد آینده مائوریسیو پوچتینو در این باشگاه را تضمین کند.

پوچتینو یک سال دیگر با ما قرارداد دارد ولی...

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با تساوی خانگی مقابل لانس جشن قهرمانی گرفت. این تیم برای دهمین بار قهرمان لیگ فرانسه شد در حالی که هواداران از دقیقه 75 و به نشانه اعتراض ورزشگاه را ترک کردند. آنها از عملکرد تیم در فصل جاری راضی نبودند چرا که این تیم در لیگ قهرمانان با شکست از رئال خیلی زود حذف شد، جامی که مهمترین هدف باشگاه از ابتدای فصل بود.

1708426

 

لئوناردو، مدیر ورزشی پی اس جی، در پایان بازی و در مورد قهرمانی دهم پاریسی ها گفت:« 10 جام؟ فوق العاده است و حالا همراه با سنت‌اتین پرافتخارترین تیم های لیگ هستیم. این یک عدد مهم و قابل توجه است. رکورد خوبی است که باید آن را جشن بگیریم. لیگ فرانسه اصلا ساده نیست و پس از شکست برابر رئال کار برای ما کمی سخت هم شد ولی توانستیم ثبات خود را حفظ کنیم. متاسفانه ورزشگاه شرایطی غیرطبیعی داشت و هواداران ورزشگاه را زود ترک کردند؛ با این حال دلیلی نمی شود این موفقیت را جشن نگیریم. از حالا باید برای فصل بعد برنامه ریزی کرد.»

لئوناردو که آینده اش در هاله ای از ابهام است، ادامه داد:« فکر می کنم کار با من سخت است و کار بدون من غیرممکن. دوست دارم در پی اس جی بمانم و درغیر این صورت خودم زودتر می رفتم. اشتباهاتی در این مدت داشته ام و مسئولیت همه آنها را قبول می کنم ولی صادقانه بگویم که همه انرژی و توانم را برای موفقیت تیم گذاشته ام.»

1699790

 

آینده مائوریسیو پوچتینو(سرمربی):« او یک سال دیگر با ما قرارداد دارد ولی طبیعی است که در پایان هر فصل، دو طرف بنشینیم و شرایط را تجزیه و تحلیل کنیم. فصل دشواری بود اما در هر صورت قهرمان لیگ شدیم. در مورد پوچتینو باید ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها