کد خبر : 1821184 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 16:12 | 7.9K بازدید | 5 دیدگاه

شورای تامین تهران تصمیمی برای برگزاری بازی نگرفت؛

لوکیشن فینال جام حذفی؟ فعلا نامعلوم!

با توجه به عدم صدور مصوبه برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی، احتمال بازگشت میزبانی به تبریز وجود دارد.

لوکیشن فینال جام حذفی؟ فعلا نامعلوم!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بعد از اتمام مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام حذفی با اعلام سازمان لیگ، ورزشگاه یادگار امام تبریز به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شد، سرانجام اعتراض دو باشگاه و البته درخواست وزیر ورزش و جوانان باعث شد تا محل برگزاری بازی تغییر کند و ورزشگاه آزادی تهران میزبان مسابقه‌ی حساس فینال جام حذفی شود.

در شرایطی که انتظار می‌رفت در جلسه‌ی صبح امروز شورای تامین استان تهران، موضوع برگزاری مسابقه به سرانجام رسیده و حتی فرآیند حضور تماشاگران در ورزشگاه هم نهایی شود، اما جمع‌بندی نهایی درباره برگزاری دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران در تهران صورت نگرفت!

با توجه به عدم صدور صورتجلسه در جلسه‌ای که صبح امروز برگزار شد و نمایندگان دو تیم فینالیست هم در آن حضور داشتند، امکان جابجایی مجدد محل برگزاری فینال جام حذفی وجود دارد.

در این بین به نظر می‌رسد با توجه به تلاش‎‌های وزارت ورزش برای برگزاری مسابقه در تهران، موضوع موافقت شورای تامین با ورود حمید سجادی حل و فصل شود.

گفتنی است که فینال جام حذفی فوتبال ایران قرار است روز چهارشنبه 7 اردیبهشت ساعت 20:30 میان تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار شود.

دیدگاه‌ها