کد خبر : 1821197 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 17:17 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک رئال مهمان ویژه فینال کوپا دل‌ری (عکس)

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید، دیدار دیشب رئال بتیس و والنسیا در فینال جام حذفی اسپانیا را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل از رقابت‌های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا هیچکدام از غول‌های فوتبال این کشور یعنی رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید نتوانستند به فینال مسابقات راه پیدا کنند. با این حال دو تیم لالیگایی دیگر یعنی رئال‌بتیس و والنسیا با غلبه بر رقبای خود به بازی پایانی صعود کردند.

شب گذشته رئال بتیس و والنسیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان باشد. در ضیافت پنالتی ها این بتیس بود که موفق شد با نتیجه 5-4 والنسیا را شکست دهد و در پایان جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بازی شب گذشته بتیس و والنسیا یک مهمان ویژه هم داشت؛ دنی سبایوس هافبک اسپانیایی و نیمکت‌نشین رئال مادرید دیدار تیم سابق خود برابر والنسیا در فینال جام حذفی را از نزدیک تماشا کرد و شاهد قهرمانی رئال بتیس در کوپا دل ری بود.

1708498

سبایوس در این فصل نتوانسته دقایق زیادی زیر نظر کارلو آنچلوتی به میدان برود و به همین خاطر شایعات زیادی در مورد جدایی احتمالی او در تابستان به گوش می رسد. همچنین گفته می‌شود یکی از اصلی ترین گزینه ها پیش روی این هافبک اسپانیایی بازگشت به رئال بتیس خواهد بود او با تماشای بازی شب گذشته این تیم نشان داد که هنوز به بتیس علاقه‌مند است.

دیدگاه‌ها