کد خبر : 1821205 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 17:45 | 5.5K بازدید | 3 دیدگاه

بزرگ: خدا کند ما هم هواداران را ببینیم

آرزوی مهاجم صنعت نفت برای تیمش!

شروین بزرگ می گوید صنعت نفت به رتبه هشتمی در لیگ قانع نیست.

آرزوی مهاجم صنعت نفت برای تیمش!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان بعد از شکست مقابل سپاهان این روز ها با روحیه تمرین می کند و آماده دیدار هفته بیست و پنجم می شود.

شروین بزرگ در مورد شرایطشان به خبرنگار ما گفت: بازی با سپاهان گذشت و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه انجام دادیم و آماده دیدار با شهر خودرو هستیم. آن‌ها چند هفته است که خوب کار می کنند و یکی از سخت ترین بازی های شش هفته آینده خواهد بود، چون دیگر چیزی برای از  دست دادن ندارند.

او در مورد مشکلات مالی تیمش گفت: قرار بود پرداختی داشته باشند که به ۷۰ درصد برسیم ولی چند هفته ای است امروز و فردا می کنند و هنوز ما همان ۵۰ در صد مانده ایم.

این بازیکن با اشاره به اینکه جایگاهشان می توانست بالاتر از هشتمی جدول باشد گفت: صد در صد اگر آن مشکلات نبود جایگاهمان بهتر بود. در این شش هفته تلاش می کنیم که جایگاهی در شأن مردم آبادان بگیریم. تا همین جا هم بچه ها و کادرفنی از جان مایه گذاشتند ولی ما به کم قانع نیستیم.

بازیکن صنعت نفت در مورد احتمال حضور هواداران در دیدار با شهر خودرو گفت: آن سری هواداران به خاطر بحث واکسن نتوانستند بیایند ولی مثل اینکه دارند کارهای ورزشگاه را برای ورود تماشاگر انجام می دهند که ما هم هواداران را در ورزشگاه داشته باشیم چون آن ها دیوانه وار عاشق تیم هستند و می توانند به ما انرژی بدهند.

بزرگ در پایان در مورد عملکردش در این فصل گفت: سه گل در لیگ و یک گل در جام حذفی زدم و دو پاس گل دادم، انتظارم از خودم خیلی بیشتر است اما در نیم فصل دوم در خیلی بازی ها حضور نداشتم، در ادامه روند خودم را بهتر خواهم کرد.

دیدگاه‌ها