کد خبر : 1821245 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 20:58 | 21.1K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال در دربی؛ روی اعصاب ستاره‌های لیورپول! (عکس)

لحظات پایانی نیمه اول دیدار دو تیم لیورپول و اورتون به جنجال کشیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای حفظ شانس‌های قهرمانی خود در لیگ برتر چاره‌ای جز کسب سه امتیاز برابر اورتون ندارد، اما کار تیم یورگن کلوپ در نیمه اول گره خورده و آنها قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه حریف نشدند. اما مصدومیت‌های چندین باره بازیکنان اورتون اعصاب ستاره‌های لیورپول را در نیمه اول به‌هم ریخت و در نهایت این مسئله باعث درگیری بین بازیکنان دو تیم در لحظات پایانی نیمه نخست شد.

در دقیقه 45 بود که ریچارلیسون بعد از برخورد با فابینیو دوباره نقش بر زمین شده و بازیکنان لیورپول بدون توجه به مصدومیت این ستاره برزیلی به کار خود ادامه دادند. داور نیز تمایلی به متوقف کردن جریان مسابقه نشان نداد و در نهایت لحظاتی بعد دوکوره با حرکتی خشن فابینیو را متوقف کرد تا بلافاصه کارت زرد دریافت کند.

درگیری بین بازیکنان دو تیم شدت پیدا کرد و در ادامه سادیو مانه نیز که وارد معرکه شده بود، با کارت زرد داور مواجه شد. بعد از چند لحظه این درگیری تمام شد و در نهایت دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. به نظر می‌رسد نیمه دوم دشواری در انتظار لیورپول باشد و آنها باید راه حلی برای غلبه بر سد دفاعی تیم فرانک لمپارد پیدا کنند.


1708600

1708602
1708601

دیدگاه‌ها