کد خبر : 1821250 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 21:54 | 8.1K بازدید | 9 دیدگاه

لیورپول 2 - 0 اورتون؛ بیخ گوش پپ و سیتی

لیورپول با ارائه نمایشی برتر در نیمه دوم با دو گل از سد اورتون گذشت.

لیورپول 2 - 0 اورتون؛ بیخ گوش پپ و سیتی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی که در نیمه اول اسیر بازی دفاعی و متراکم حریف شده بود، با تعویض‌های درخشان یورگن کلوپ در نیمه دوم با دو گل به برتری رسید و فاصله خود با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کرد.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداده و جریان مسابقه بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 20 سادیو مانه در زاویه‌ای دشوار صاحب فرصت شده و شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما شوت او از بالای دروازه اورتون به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار اندرو رابرتسون بود که با حرکت خوب و ارسال دقیق خود لیورپول را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه دیگو ژوتا دقیق نبود و از کنار دروازه جوردن پیکفورد به بیرون رفت.

1708601

در دقیقه 34 اورتون می‌توانست اولین فرصت گلزنی خود در این مسابقه را تبدیل به گل کند، اما ضربه دوکوره روی ارسال ریچارلیسون با اختلاف کمی از کنار دروازه از زمین خارج شد. در اواخر نیمه اول جنجال و درگیری بین بازیکنان دو تیم باعث توقف جریان مسابقه برای چند دقیقه شد و در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این اورتون بود که اولین موقعیت گلزنی را برای خود خلق کرد، اما ضربه گوردون از زاویه‌ای دشوار دقیق نبود و از کنار دروازه آلیسون بکر به بیرون رفت.

اما در دقیقه 62 لیورپول به گل اول خود دست یافت. ارسال محمد صلاح از سمت راست با ضربه سر دقیق اندرو رابرتسون همراه شد و یک مدافع بالاخره موفق شد قفل دروازه اورتون را باز کند.

1708608
1708606

لحظاتی بعد این بار جوئل ماتیپ فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر او را آلان از روی خط دروازه بیرون کشید و در ریباند نیز ضربه والی محمد صلاح از بالای دروازه حریف راهی اوت شد.

در دقیقه 72 دمارای گری پشت محوطه جریمه لیورپول بخت خود را برای گلزنی و باز کردن دروازه حریف امتحان کرد، اما ضربه محکم او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اما دقایقی بعد لیورپول به گل دوم هم دست یافت. ارسال جوردن هندرسون از سمت راست با ضربه آکروباتیک لوئیس دیاز همراه شد و دیووک اوریگی در دهانه دروازه و با ضربه دقیق خود موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

در ادامه لیورپول به‌خوبی جریان مسابقه را حفظ کرده و در نهایت با همان دو گل موفق به کسب پیروزی در دربی برابر اورتون شد.

دیدگاه‌ها