کد خبر : 1821252 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 22:11 | 28.8K بازدید | 7 دیدگاه

اوریگی به اورتون رحم نمی‌کند؛

ستاره خاطره‌ساز؛ متخصص درخشش در دربی (عکس)

دیووک اوریگی، ستاره بلژیکی لیورپول باز هم موفق به زدن یک گل مهم دیگر برای تیمش شد.

ستاره خاطره‌ساز؛ متخصص درخشش در دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز با دو گل از سد اورتون گذشته و فاصله یک امتیازی خود با منچسترسیتی صدرنشین را حفظ کرد. دیووک اوریگی، ستاره گلزن مرسی سایدی‌ها در نیمه دوم وارد میدان شده و در دقیقه 84 و با ضربه سر یک بار دیگر موفق شد گل حساسی برای لیورپول به ثمر برساند. با این گل کار اورتون تمام و سه امتیاز حساس این دیدار به حساب لیورپول واریز شد.

1708613

در سال‌های اخیر درخشش و دبل مقابل بارسلونا در جریان بازگشت تاریخی در لیگ قهرمانان، گلزنی در فینال همان فصل برابر تاتنهام و گل دو سال قبل در ثانیه‌های پایانی مقابل اورتون، دیووک اوریگی را تبدیل به بازیکنی خاطره ساز برای هواداران لیورپول کرده است. 

یورگن کلوپ دو سال قبل و بعد از گلزنی دیووک اوریگی برابر ولورهمپتون این‌گونه به توصیف او پرداخت: "من اگر در باشگاه دیگری بودم به دنبال خرید او می‌رفتم؛ اوریگی زمان زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب نداشته است. او یک تمام کننده فوق العاده است. وقتی گل نمی‌زنید باید به حملات خود ادامه دهید و این کاری است که ما انجام دادیم. و سپس دیووک اوریگی افسانه‌ای آمد و کار را برای ما تمام کرد. من عاشق او هستم. اوریگی خیلی جوان بود که به اینجا آمد و تعدادی از مهم‌ترین گل‌های تاریخ این باشگاه را به ثمر رساند. من واقعا بابت در اختیار داشتن این بازیکن خوشحالم."

البته منابع معتبر خبر از توافق دیووک اوریگی با میلان داده‌اند و به نظر این بازیکن در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد. اضافه شدن بازیکنانی مثل دیگو ژوتا و لوئیس دیاز به خط حمله لیورپول در ماه‌های اخیر شرایط را برای دیووک اوریگی در راه قرار گرفتن در ترکیب ثابت این تیم دشوارتر کرده و به نظر راهی جز جدایی وجود ندارد. اما به هر حال نام دیووک اوریگی به‌عنوان زننده گل‌های مهم و سرنوشت ساز در تاریخ باشگاه لیورپول ثبت خواهد شد. دیووک اوریگی در تمامی رقابت‌ها با لباس لیورپول 6 گل به اورتون زده که دو برابر تعداد گل‌هایی است که او به هر تیم دیگری زده است.

1708614
1708612
1708611
1708610

دیدگاه‌ها