کد خبر : 1821258 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 23:06 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

نیمه اول واقعا خوب نبودیم:

کلوپ: پیکفورد هر بار پنج دقیقه تلف می‌کرد!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش در نیمه اول دیدار مقابل اورتون خوب بازی نکرده است.

کلوپ: پیکفورد هر بار پنج دقیقه تلف می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با درخشش در نیمه دوم و با گل‌های اندرو رابرتسون و دیووک اوریگی با دو گل از سد اورتون گذشته و فاصله یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کرد. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در پایان این دیدار مدعی شد نکته مهم کسب پیروزی در روزهایی است که تیم شما نمایش چندان خوبی از خود ارائه نمی‌دهد.

یورگن کلوپ گفت: "ما در نیمه اول واقعا خوب نبودیم. اما شما در بین نیمه یک فرصت و شانس خوب برای پیشرفت و بهتر شدن با یک پیام ساده دارید و این کاری است که ما انجام دادیم. بازیکنان تعویضی سرنوشت بازی را رقم زدند. صادقانه بگویم که ما واقعا از تاثیرگذاری آنها در این فصل خوشحالیم و بازیکنان که وارد زمین می‌شوند طرز فکر و نگاه درستی دارند. 

1708622

ما نمی‌توانیم امتیازهای زیادی را از دست بدهیم؛ وضعیت همین است. ما هشت بازی در ادامه فصل داریم و اگر شرایط خوب پیش برود، می‌توانیم به مسابقه نهم هم برسیم. اما شما باید وقتی در بهترین حالت خود نیستید هم به برتری دست یابید. باید در نیمه دوم خیلی بهتر می‌شدیم و این اتفاق رخ داد. مقابله با این شرایط با بیش از 80 درصد مالکیت توپ و تهدید ضد حملات حریف واقعا دشوار است. 

دیووک اوریگی یک مهاجم در سطح جهانی است، او یک اسطوره است و برای همیشه یک اسطوره خواهد ماند، او همیشه در موارد ضروری کار خود را انجام داده است. انتظار چنین نمایشی را از اورتون داشتیم، اما به‌خوبی برای این شرایط آماده نشده بودیم. هر بار توپ به جوردن پیکفورد می ‌رسید جریان مسابقه برای پنج دقیقه متوقف می‌شد و ما نمی ‌توانستیم ریتم حملات خود را حفظ کنیم. وقتی چنین فضایی در ورزشگاه حاکم است، ۹۵ دقیقه دوام آوردن برای هر حریفی سخت می‌شود."

دیدگاه‌ها