کد خبر : 1821260 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 23:27 | 28K بازدید | 5 دیدگاه

نتیجه ناامیدکننده است؛

اتهام لمپارد؛ اوضاع در آنفیلد همیشه این‌گونه است!

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون نسبت به عملکرد داوری دربی برابر لیورپول به‌شدت معترض است.

به گزارش "ورزش سه"، اورتون در شبی که 60 دقیقه به‌خوبی برابر لیورپول مقاومت کرد و موقعیت چندانی هم به حریف نداد، در نهایت با دو گل مغلوب شد تا احتمال سقوط این تیم بیشتر شود. فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی و جوان اورتون معتقد است پنالتی تیمش در مقابل لیورپول اعلام نشده و همیشه اتفاقاتی مشابه در استادیوم آنفیلد رخ می‌دهد.

فرانک لمپارد گفت: "ما می‌خواستیم منضبط بوده و موقعیت‌هایی برای گلزنی خلق کنیم. ما چند فرصت داشتیم، نیمه اول خوب بازی کرده و نیمه دوم را نیز خوب شروع کردیم. اگر گل اول را به ثمر می‌رساندیم شرایط و حس متفاوتی حاکم می‌شد. ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم پا به پای لیورپول بازی کنیم. 60 دقیقه باهوش عمل کردیم و بعد از آن شرایط خیلی سخت شد. 

1708624

نتیجه ناامیدکننده است اما عملکرد تیم خیر. من بابت سبک بازی تیم بسیار خوشحالم و به اورتون افتخار می‌کنم. باید تلاش کنیم در مسابقات ادامه فصل نیز با همین روحیه در زمین حاضر شویم؛ ما برای ماندن همه کار خواهیم کرد.

یک پنالتی به سود ما اعلام نشد. اگر محمد صلاح در سمت دیگر زمین به همین شکل متوقف می‌شد داور پنالتی می‌گرفت. اینجا چنین صحنه‌هایی را به سود شما سوت نمی‌زنند و گاهی اوقات این واقعیت فوتبال است. برخورد جوئل ماتیپ و گوردون؟ اگر با VAR به اتفاقات گذشته نگاه کنید، چیزهای مشکوکی رخ داده و البته شاید زمانی که به آنفیلد می‌آیید باید انتظار رخ دادن چنین اتفاقاتی را نیز داشته باشید."

دیدگاه‌ها