کد خبر : 1821261 | 04 اردیبهشت 1401 ساعت 23:30 | 32.1K بازدید | 1 دیدگاه

پلنِ بی کلوپ برای پیروزی در دربی مرسی‌ساید

بالا بردن میانگین قدی؛ تدبیر خاصِ آقای معمولی

سرمربی لیورپول بار دیگر در یک بازی بزرگ با تصمیمات لحظه‌ای خودش پیروزی را برای لیورپول به ارمغان آورد.

بالا بردن میانگین قدی؛ تدبیر خاصِ آقای معمولی

به گزارش "ورزش سه" با وجود مالکیت توپ بالای 80 درصدی در نیمه اول، لیورپولی‌ها عمده تمرکز خودشان را روی حملات از عمق دفاع اورتون گذاشتند و با تکیه بر قدرت حمل توپ صلاح، ژوتا و مانه تلاش داشتند تا از روی زمین به دروازه پیکفورد برسند. تاکتیکی که خیلی موثر واقع نشد و شاگردان لمپارد به دلیل تراکم بالا در خط دفاع به‌خوبی مانع از شکل‌گیری حملات لیورپول شدند و هر سه ضربه قرمزپوشان راهی به دروازه پیدا نکرد.
همین موضوع باعث شد در دقیقه 60 مسابقه، یورگن کلوپ به مانند تمام بازی‌هایی که نتیجه مورد انتظارش را نگرفته، دست به تعویض بزند. انتخاب کلوپ اما حضور اوریگی و دیاز به‌طور همزمان بود. او اوریگی را جانشین نبی کیتا کرد و دیاز را به جای مانه به زمین فرستاد و همزمان شعاع حرکتی اندرسون و آرنولد را گسترش داد.

1708625

با این حربه لیورپولی‌ها که در نیمه اول 8 بار روی دروازه اورتون ارسال کردند و تنها یکی از سانترها به مقصد رسید، افزایش قابل توجهی را در تعداد ارسال‌ها تجربه کردند و این بار 28 بار توپ را روی دروازه اورتون فرستادند که با توجه به بالا رفتن میانگین قدی بازیکنان این تیم، موفقیت ارسال‌ها از 13 درصد به 25 درصد رسید و دو گل رابرتسون و اوریگی نیز حاصل همین تغییرات بود.

دیدگاه‌ها