کد خبر : 1821327 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 13:05 | 31.3K بازدید | 6 دیدگاه

در این اردو کاملا پیشرفت کردیم؛

امین اسدی: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود

مهاجم نفت مسجدسلیمان می‌گوید که این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.

امین اسدی: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، امین اسدی مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در مورد بازی دوستانه با پرسپولیس گفت: من نیمه دوم وارد زمین شدم و بازی دوستانه خیلی خوبی بود. موقعیت‌های تیم ما بیشتر بود و واقعا بهتر بازی کردیم. یک پنالتی هم برای تیم ما نگرفتند و از آن طرف پنالتی برای پرسپولیس کاملا اشتباه بود و انگار می‌خواستند پرسپولیس نبازد و بازی همین 2-2 تمام شود. البته در بازی دوستانه نتیجه مهم نیست.

او در مورد شرایط نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بچه‌ها از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند و واقعا در این اردو هم پیشرفت کردند. من به شدت به بازی‌های باقی مانده امیدوارم.

وی در مورد شانس نفت برای بقا در لیگ برتر گفت: صددرصد برای ماندن می‌جنگیم و هم قسم شدیم برای حفظ تیم. دلخوشی این شهر فقط این تیم است. هفته آخر در بازی با ذوب آهن خیلی به نفع ما شد که برنده شدیم و به نظرم انگار که 10 امتیاز گرفته باشیم و در این حد سود بردیم. الان از شرایط نامطلوب خارج شدیم و آماده هستیم تا با چند برد دیگر، بقا را قطعی کنیم.

مهاجم سابق تراکتور در مورد تقابل با تراکتور توضیح داد: بازی کردن جلوی تراکتور برای من خیلی مهم است. تراکتور را مثل خانه خودم دوست دارم و امیدوارم این تیم در سایر بازیها نتیجه بگیرد اما این مسابقه مرگ و زندگی برای ماست و باید بتوانیم که در آن پیروز شویم و از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم.

امین اسدی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان تراکتور تصمیماتی بگیرند که به نفع تراکتور باشد و این تیم به روزهای خوب خودش برگردد. من بختیاری هستم و جا دارد از هواداران نفت مسجدسلیمان هم تشکر کنم بابت حمایتشان و واقعا جایگاه تیمشان اینجای جدول نیست.

دیدگاه‌ها