کد خبر : 1821401 | 05 اردیبهشت 1401 ساعت 20:23 | 42.9K بازدید | 12 دیدگاه

مارکینیوش:

بعد از باخت به رئال، آب خوردن هم برایم سخت بود

مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن ژرمن‌ هنوز هم از شکست این تیم برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان ناامید و ناراحت است.

بعد از باخت به رئال، آب خوردن هم برایم سخت بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کیلیان امباپه در بازی برگشت مقابل رئال مادرید گل اول را برای پاری‌سن ژرمن زد، به نظر می‌رسید که تیم کارلو آنچلوتی در حال حذف از اروپا باشد. با این حال، لوس بلانکوس در نیمه دوم یک بازگشت خیره کننده را رقم زد تا مسابقه را با نتیجه 3-1 برنده شوند و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند. در حالی‌که مارکینیوش تقریباً دو ماه بعد از این حذف همچنان بابت آن ناامید و ناراحت است.

مارکینیوش در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون حذف برابر رئال مادرید و دوئلی که مقابل کریم بنزما واگذار کرد گفت: "هضم این بازی سخت بود. این مسابقه مهمی برای ما به‌حساب می‌آمد و روز بعد از بازی حتی آب خوردن هم برای من دشوار بود. بنزما عالی بود. من در بازی اول دوئل را بردم و او در بازی برگشت در دوئل دوم پیروز شد. شاید در آن مسابقه، من باید بیشتر روی عملکردم تمرکز می‌کردم. گاهی اوقات شما می‌خواهید به تیم، به دیگران و همه چیز اطرافتان فکر کنید."

1708811

طی سال‌های اخیر بارها از علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به جذب مارکینیوش اخباری منتشر شده اما این بازیکن هیچ‌گاه تمایلی به جدایی از پاری‌سن ژرمن نشان نداده است. مدافع برزیلی درباره آینده خود نیز گفت: " در حال حاضر نه، من نمی‌خواهم بروم. در مقطعی علاقه‌مند به انجام این کار بودم اما از آن زمان به بعد تمام ذهن من متعلق به پاری‌سن‌ژرمن بوده است. آرزوی من این است که بمانم اما ما می‌دانیم که در فوتبال شرایط چگونه پیش می‌رود. تا زمانی که شما بازی کنید و خوب این کار را انجام دهید می‌توانید به ماندن میل داشته باشید اما گاهی اوقات شرایط می‌تواند تغییر کند و باشگاه دیگر شما را نخواهد. در صورت امکان من می‌خواهم در پاریس بمانم."

1657379

دیدگاه‌ها