کد خبر : 1821523 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 14:44 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دسوزا، یواخیم لوو را از ترکیه دور می کند؟

جلسه انتخاب سرمربی فنر با حضور رئیس‌جمهور پرتغال

باشگاه فنرباغچه ترکیه در آستانه امضای قرارداد همکاری با سرمربی کهنه کار پرتغالی قرار دارد.

جلسه انتخاب سرمربی فنر با حضور رئیس‌جمهور پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فنرباغچه که پس از قطع همکاری با ویتور پریرا با اسماعیل کارتال فصل را ادامه می دهد، برای انتخاب سرمربی فصل آینده وارد عمل شده است. در همین راستا، مدیرعامل زرد آبی ها، جلسه بسیار مهمی با حضور چهره های شاخص در پرتغال برگزار کرد.

علی ییلدیریم کوچ، رئیس باشگاه فنرباغچه که شخصا مذاکره با گزینه های مورد نظر را انجام می دهد، روز گذشته در پرتغال با یکی از دو گزینه جدی باشگاه دیدار کرد. از یواخیم لوو و جورج ژسوس به عنوان دو گزینه جدی فنر یاد می شد که به نظر می رسد مربی پرتغالی از شانس بیشتری برخوردار است.

تصویری از مذاکره اخیر به بیرون درز کرده که در آن یک چهره بسیار ویژه حضور دارد. مارسلو ربلو دسوزا، رئیس جمهور پرتغال که رابطه خوبی با خورخه ژسوس دارد، یکی از حاضرین در جلسه بوده که در تصویر منتشر شده هم به چشم می خورد. ژسوس که سابقه مربیگری در بسیاری از کشورها را دارد در سال 2019 نشان ویژه ای از رئیس جمهور پرتغال دریافت کرد.
17090071709008
  
بر اساس شنیده ها از منابع آگاه، مذاکره باشگاه فنرباغچه با ژسوس با حضور رئیس جمهور پرتغال، به خوبی پیش رفته و طرفین امروز هم جلسه دیگری را برگزار کرده  و در مورد جزئیات صحبت خواهند کرد. به این ترتیب به نظر می رسد که پرونده حضور لوو در ترکیه بسته شده باشد.

دیدگاه‌ها